Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی دادگستری یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونان این نهاد با بیان اینکه در ایران، ملت و حاکمیت از هم جدا نیستند، افزود: این جریان نفاق و نفوذ است که دشمن در پیگیری اهداف شوم آن و بی‌ثبات‌سازی ایران اسلامی به آنها کمک می‌کند.

وی، امید آفرینی و تلاش برای ایجاد ایرانی امن و آباد را وظیفه کارگزاران در نظام اسلامی دانست و بیان کرد: ۴۳ سال است که ایران پا به پای تلاش در عرصه پیشرفت و توسعه در جبهه های جنگ با دشمنان این مرز و بوم نیز ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم آن زمان که جنگ مستقیم و یا جنگ نیابتی را در دستور کار داشتند و امروز که با جنک ادارکی، شناختی و ترکیبی به میدان تقابل با نظام اسلامی آمدند.

رییس‌کل دادگستری یزد، مشارکت در جهاد تبیین را حسب‌الامر رهبر معظم انقلاب الزامی دانست و اظهار کرد: اگر داشته‌ها، پیشرفت‌ها و محاسن نظام اسلامی را در قالب درست و هنرمندانه به سمع و نظر مردم نرسد بدون تردید، دروغ پراکنی‌ها و شایعه گستری های دشمنان در فضای مجازی و حقیقی اثر خواهد گذاشت.

دهشیری، با بیان اینکه اینکه دشمنان، دشمنی خود را با شدت و صلابت دنبال می کنند و نباید از آن غافل شد ابراز کرد: رژیم گذشته را مردم ساقط کردند چون با خون و گوشت و استخوان خویش ظلم و نابرابری و فساد آنان را دیده بودند اما حال دشمن با تکنیک های جدید می‌خواهد این خاطره و میراث شوم رژیم پهلوی را پاک و نسل جوان را که خود شاهد ظلم و فجایع رژیم سابق نبودند را فریب دهد.

وی تصریح کرد: باید جوانان این مرز بوم بدانند ایران سرفراز و مستقل دارای اثرگذاری در منطقه و جهان در روزگاری نه چندان دور در رژیم پهلوی از بودجه این ملت، حق توحش به مستشاران آمریکایی حاضر در کشور می پرداخت.

دهشیری تصریح کرد: باید شرایط گذشته کشور و پیشرفت‌های حال حاضر را بر مبنای واقعیت اطلاع‌رسانی کرد تا حربه‌های دشمن در دروغ پردازی و لجن‌ پراکنی بی‌اثر شود.

برچسب‌ها دادگستری انقلاب اسلامی ایران یزد دهه فجر پروندهٔ خبری فجر انقلاب؛ ۴۳ سال ایستادگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری انقلاب اسلامی ایران یزد دادگستری انقلاب اسلامی ایران یزد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد