Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:43:54 GMT

۲۲۲ طرح خدماتی در فردوس به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۴۱۶۶

۲۲۲ طرح خدماتی در فردوس به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره گاز فردوس بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های گاز رسانی گفت: گازرسانی به ۱۳ پروژه طرح مسکن محرومین با اعتبار یک میلیارد تومان و نصب ۳۳ علمک گاز افتتاح و تعداد ۴۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

عباس خاکسار افزود: ۱۲ واحد صنعتی و تولیدی نیز با هزینه ۳ میلیارد تومان و اجرای ۸ کیلومتر شبکه توزیع به شبکه گاز پیوستند و عملیات اجرایی ۱۵ واحد صنعتی و تولید نیز با اعتبار ۶ میلیارد تومان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تا یکسال دیگر جشن پایان گاز رسانی به تمام واحدهای تولیدی و صنعتی را در شهرستان فردوس برگزار خواهیم کرد.

رئیس جهاد کشاورزی فردوس نیز در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی گفت: مرمت و بازسازی قنات چاه علی آباد در روستای آبدکی با اعتبار ۱۷۷ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی افتتاح و ۴۰ خانوار از مزایای این طرح برخوردار شدند.

موسی سلیمانی تصریح کرد: این طرح با مشارکت بسیج سازندگی شهرستان فردوس اجرا گردیده که شامل شکافتن مسیر قنات به طول ۲۲۰ متر و کول گذاری می‌باشد.

همچنین ساختمان اداری منابع آب شهرستان فردوس در دو طبقه و زیربنای ۶۰۰ متر مربع با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رئیس کمیته امداد نیز در مراسم افتتاح پروژه‌های اشتغال‌زایی این نهاد گفت: استخر پرورش ماهی به نمایندگی از ۱۹۵ طرح اشتعال آفرینی کمیته امداد امام خمینی، از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان افتتاح و برای ۲۰۶ نفر شغل ایجاد کرد.

امیر حسن اربابی تاکید کرد: توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از اولویت‌های ما هست که به طور جد پیگیری می‌شود.

سرپرست فرمانداری فردوس نیز در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار ما حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مهدی روشن تاکید کرد: همه مدیران مکلف هستند حرف مردم را شنیده و به طور جدی پیگیر رفع مشکلات مردم باشند در غیر این صورت بنده با هیچکس تعارفی نداشته و به چنین موضوعاتی ورود پیدا خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سومین روز از شروع به کار خود در فرمانداری متعهد می‌شوم خود را خادم مردم دانسته و بیشترین توجه را به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم شهرستان معطوف خواهم داشت.

کد خبر 5420427

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر فرمانداری فردوس پروژه های عمرانی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی عکس استانها بارش برف ایلام میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان خبر داد و افزود: این تعاونی ۴۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت و برای افتتاح آن هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مهدی اسلام‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار و مشارکت بخش خصوصی نخستین کاریابی فعال شیروان افتتاح شد تا شرایط ایجاد کار کارجویان در این شهرستان تسهیل شود.

وی بیان کرد: به جز شهرستان گرمه، در تمام شهرستان‌های استان مراکز کاریابی فعال شده‌اند و در این شهرستان نیز پیگیر راه اندازی کاریابی برای تسهیل در فرآیند اشتغال به کار کارجویان هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان راز و جرگلان نیز نخستین کاریابی در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر در سراسر استان ۱۳ کاریابی وجود دارد که در سال گذشته سبب اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر و ارتباط آن‌ها با مراکز جویای نیروی کار شده‌اند.

وی همچنین از مراحل پایانی چند پروژه دیگر از جمله استخر کارگری اسفراین و مجموعه ورزشی کارگران فاروج خبرداد و بیان کرد: تلاش می‌شود این پروژه‌ها نیز برای سفر آینده و در پیش‌روی رئیس جمهور به استان آماده شود تا به بهره‌برداری برسد.

اسلام‌خواه در ادامه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه دارد. حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که با اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری آغاز شد.

وی عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد و افزود: تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور