Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهرام بیباک روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نشست شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، رای موافقت برای راه اندازی رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی صادر شد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ دانشجویان رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در مقطع کارشناسی پیوسته را پذیرش می‌کند، افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۱۴۸ دانشجو در ۲۰ رشته و ۶ مقطع در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیباک ادامه داد: از این تعداد یکهزار و ۱۳۹ دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته، ۱۴۶ دانشجوی کارشناسی ناپیوسته، ۷۴ دانشجو در مقطع کاردانی، ۴۰ دانشجوی کارشناسی ارشد، ۷۴۳ دانشجوی دکترای حرفه ای و ۶  دانشجو نیز در دوره دستیاری اطفال آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

وی گفت: این دانشگاه موافقت اولیه کلان منطقه ۹ آمایشی را به‌منظور پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مشاوره، مامایی و پرستاری با گرایش‌های داخلی جراحی، مراقبت‌های ویژه و اورژانس، مهندسی بهداشت محیط و تغذیه بالینی را اخذ کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: همچنین این موافقت اولیه برای راه اندازی رشته مهندسی بافت در مقطع دکترای تخصصی و رشته بیماری‌های داخلی در مقطع دستیاری تخصصی از سوی شورای کلان منطقه ۹ آمایشی، مطابق با سند توسعه متوازن آموزش عالی کسب شده است.

وی تاکید کرد: پیگیر اخذ مجوز از دبیرخانه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی برای راه‌اندازی رشته‌های مذکور تا سال ۱۴۰۲ هستیم.

۲۹ هزار دانشجو در دانشگاه های خراسان شمالی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها بجنورد دانشجو خراسان شمالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد دانشجو خراسان شمالی بجنورد دانشجو خراسان شمالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی راه اندازی رشته مقطع کارشناسی خراسان شمالی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت