Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وبدا، در پیام وزیر بهداشت آمده است: هدایت ها و حمایت های حضرت عالی در سخت ترین شرایط و بزنگاه های تاریخی پیوسته برای خادمان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران ملت شریف و بزرگوار چراغ روشنگری و مایه دلگرمی بوده است.

دکتر عین اللهی در ادامه این پیام آورده است: در بحران عالم گیر ویروس منحوس کرونا که فرزندان دلیر و حماسه ساز این خاک سرفراز در خطوط مقدم دفاع از سلامت مردم جان برکف به خلق لحظات ماندگار در حافظه ایران اسلامی پرداختند و تعدادی از آنها نیز در این مسیر دشوار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و به رغم تحریم های ظالمانه استکبار و فتنه پراکنی رسانه های قلم به مزد با هدف کوچک جلوه دادن توفیقات بزرگ فرزندان سرافراز ایران، حمایت های قاطع حضرت عالی از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و مدافعان جان برکف سلامت مایه مباهات و قوت قلب همه خادمان صدیق سلامت در همه حوزه ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب بر خود فرض می دانم ضمن تجدید میثاق با آرمان های اصیل امام فرزانه امت در پاسداری از سلامت و جان عزیز هموطنان، از بیانات روشنگر آن رهبر عظیم الشان در تشویق مردم به واکسیناسیون و توجه دادن آنها به پیام های کادر بهداشت و درمان و خادمان و مدافعان سلامت صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

وزیر بهداشت در پایان تصریح کرده است: امیدوارم در سایه لطف خداوند بزرگ، عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و هدایت ها و حمایت های حضرت عالی و کمک های دولت انقلابی و با تلاش فرزندان خدوم و ایثار گر این مرز و بوم در حوزه سلامت و همراهی مردم صبور و قدرشناس ایران اسلامی به زودی در مسیر قطعی فروکش کردن این بیماری منحوس قرار گیریم و بیش از پیش شاهد تجلی شور نشاط همیشگی ایران اسلامی باشیم؛ از خداوند باریتعالی برای حضرتعالی سلامت و طول عمر با عزت و  برای نظام شکوهمند اسلامی ایران و مردم بزرگوار و شریفش  توفیق روز افزون مسالت دارم.

برچسب‌ها بهرام عین اللهی مقام معظم رهبری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهرام عین اللهی مقام معظم رهبری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهرام عین اللهی مقام معظم رهبری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایرانبا رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

KHAMENEI.IR عکس یادگاری بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب را منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت