Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@07:52:17 GMT

(ویدئو) پذیرایی از مشتریان پشت میله‌های زندان!

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۴۳۱۳

(ویدئو) پذیرایی از مشتریان پشت میله‌های زندان!

‍‍‍‍‍‍

آرمان و بنیامین، دو جوان ایرانی با رستوران فست‌فود «سلول ۱۶» خود به آزادی زندانیان بدهکار مالی کمک می‌کنند. در این رستوران یک درصد در‌آمد روزانه مختص کمک به زندانیان غیرعمد می‌شود. همچنین زندانیان متقاضی کار با توجه به شرایط نیاز می‌توانند در این مکان کار کنند.

به گزارش فرارو، آرمان می‌گوید گاهی زندانیان هنگام مرخصی برای کار به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیامین هم تاکید می‌کند زندانیانی که از این رستوران دیدار می‌کنند کمی آرامش خاطر پیدا می‌کنند چرا که باور دارند اگر زندانیان سابق دیگری موفق شده‌اند دوباره زندگی خوبی داشته باشند آن‌ها هم می‌توانند.

این دو نفر که خود سابقا از زندانیان مهریه بودند در سال ۱۳۹۲ در زندان با هم آشنا شدند. در آن زمان فرد ناشناس خیرخواهی با پرداخت بدهی آن‌ها را آزاد کرد. آرمان و بنیامین نیز بعد از اینکه بدون نتیجه به دنبال شخص خیری که آن‌ها را نجات داده بود گشتند تصمیم گرفتند خودشان نیز به زندانیان غیر عمد کمک کنند.

بدین ترتیب بود که به فکر تاسیس رستوران خود با طراحی یاد‌آور زندان شدند. فاطمه، یکی از مشتریان می‌گوید طرح منحصر به فرد این فست‌فود به خودی خود تبلیغ جالبی برای این طرح است. این رستوران که در تهران و اصفهان شعبه دارد به زودی در اراک نیز شعبه خواهد گشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: رستوران زندان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد