Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مهدی آبدیده در این باره می‌گوید: در این اقدام جهادی ۱۲۸ نفر بیمار از سوی پزشکان دیده و برایشان نسخه پیچی شد.

او گفت: تعداد ۷ نفر از بیماران به بیمارستان امام رضا (ع) این شبکه جهت مداوای تکمیلی و درمان، از سوی پزشکان مربوطه ارجاع داده شدند.

به گفته مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان امیدیه برای ۱۲۸ بیمار نسخه پیچی، همراه با داروی رایگان انجام شد که میانگین هر نسخه ۹۲۰ هزار ریال بوده و در مجموع مبلغ کل داروی اهدایی ۱۱۷ ملیون و ۸۶۰ هزار ریال برآورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان اطفال، زنان و زایمان، داخلی، دندان پزشکی، عمومی، کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها و بهداشت محیط در دهستان آسیاب از توابع بخش مرکزی این شهرستان با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی حضور یافتند.

امیدیه از شهرستان‌های جنوبی استان خوزستان و یکی از مناطق نفت خیز کشور است.

بر اساس تقسیمات کشوری سال ۱۳۹۵ امیدیه به ۶ دهستان تقسیم می‌شود که آسیاب از جمله آن‌ها است.

علی رغم آنکه اکتشاف نفت موجب شکل گیری این شهرستان و مهاجرت به آن شد، اما بسیاری از شهروندان در تنگدستی به سر می‌برند و نیازمند اقدامات گسترده‌ای در حوزه محرومیت زدایی هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکان جهادی امیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز