Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجیدی می گوید باید به چمن های نامطلوب عادت کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود مشکلات زیادی که داریم و نمی‌خواهم اینجا باز کنم، امیدوارم این مشکلات حل شود.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان  در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت:

خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان هر دو تیم بازی جانداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخار می‌کنم به بازیکنانم.

وی افزود: 

بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند از همه آنها ممنون هستم. با وجود همه مشکلاتی که بود بسیار خوب بازی کردند. با توجه به اینکه تیم ما دو هفته تمرین نداشتیم شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبود اما بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و از همه آنها ممنون هستم. با وجود مشکلات زیادی که داریم و نمی‌خواهم اینجا باز کنم، امیدوارم این مشکلات حل شود. اگر تیم می‌خواهد این روندش را حفظ کند باید مشکلات تیم حل شود. با درایتی که از سردار آجورلو سراغ دارم امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود تا روند خوب تیم ما حفظ شود.

وی در مورد  اینکه چرا کارت بازی حردانی صادر نشد، گفت:

علتش را نمی‌دانم اما دو ساعت قبل از بازی اعلام کردند کارت بازی این بازیکن را صادر نکرده‌اند دلیلش را نمی‌دانم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه در خصوص مشکلات باشگاهش می‌خواهد صحبت کند یا نه چون استقلال خیلی شاداب بازی نکرده، گفت:

عرض کردم خدمت تان دو هفته است تیمم تمرین نکرده است. در اصل ما مدام بازی و تمرین می‌کنیم و یک جلسه ریکاوری می‌کنیم و دوباره بازی می کنیم. این روند تیم را یک ذره کند می کند. من به این مساله واقف بودم و سعی کردم از اکثر بازیکنان استفاده کنیم. در مورد اینکه می‌گویید استقلال خیلی خوب بازی نکرد باید بگویم پیکان تیمی است که بسته و دفاعی بازی می کند. با این وجود بازیکنانم عالی بازی کردند. مشکلات تیم هم درون خانوادگی است و سعی می‌کنم  مطرح نکنم اما تاکید می‌کنم برای اینکه روند خوب تیم حفظ شود باید به زودی این مشکلات حل شود. باز هم اعلام می‌کنم با درایتی که از سردار آجورلو سراغ دارم به زودی این مشکلات حل می‌شود. اگر صحبتی نمی‌کنیم  و چیزی نمی‌گوییم دلیلی بر این نیست  که مشکلاتی نداریم. 

مجیدی در مورد  وضعیت زمین مسابقه گفت:

با بازیکنان  که صحبت کردم گفتند شرایط زمین خوب بود اما کمی سفت بود نسبت به زمین‌های دیگر خیلی بهتر بود دیگر باید یواش یواش عادت کنیم به زمین‌های چمن نامطلوب تیم‌هایی که با آنها بازی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش بدون شکست است و از اسفند پارسال که به تیم آمدید شرایط تیم 180  در جه تغییر کرده و به نظر شما چه عواملی باعث این موفقیت شده عنوان کرد:

مهم‌ترین عامل خود بازیکنان هستند. بسیار مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم که با تمام وجود بازی می‌کنند و عامل دوم هم مدیریت آقای آجورلو. این دو عامل باعث شده تیم روند خوبی داشته باشد اما سهم بیشترش را به بازیکنانم می دهم. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس واکنش علیرضا بیرانوند به بیانیه پرسپولیس: قرارداد بازیکنان تاجیکستانی باشگاه با اجازه من در فدراسیون ثبت شد کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد دنی آلوز و احتمال محرومیت دو جلسه ای از همراهی بارسلونا فصل کابوس وار یان اوبلاک؛ آماری افتضاح برای فاتح زامورا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مشکلات حل بازی کردند وجود بازی حل شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر تراکتور و استقلال در تبریز با یکدیگر رودررو خواهند شد که شاگردان جواد نکونام برای پیروزی در این دیدار بسیار انگیزه دارند تا بتوانند از این دیدار دست پر خارج شوند و فاصله امتیازی خودشان با پرسپولیس را حفظ کنند. البته این مسئله با حضور حمید مطهری به‌عنوان سرمربی تراکتور با تغییرات حائز اهمیتی همراه شده اما نکونام امیدوار است چهارمین سرمربی تاریخ استقلال باشد که می‌تواند تی‌تی‎‌ها را در رفت و برگشت شکست بدهد.

استقلال نخستین‌بار در لیگ اول توانست با حضور منصور پورحیدری تراکتور را به‌صورت رفت و برگشت شکست دهد ولی برای این اتفاق سال‌های زیادی صبر کرد. در هفته یازدهم لیگ بیستم بود که ابتدا شاگردان محمود فکری با نتیجه 3 بر یک برابر تراکتور پیروز شدند و در بازی برگشت، فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تی‌تی‌ها را جشن گرفت تا بدین ترتیب استقلال پس از سال‌ها موفق شود که تراکتور را در هر دو بازی لیگ برتر شکست بدهد. این اتفاق در لیگ بیست و یکم با حضور مجیدی مجدد تراکتور شد و استقلالی‎‌ها در این لیگ هم توانستند با کسب دو پیروزی 1 بر صفر برابر سرخپوشان تبریزی، فصل خوبی داشته باشند و اکنون نکونام امیدوار است به‌مانند مجیدی و مرحوم پورحیدری فقید این اتفاق را در تبریز تکرار کند.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند