Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، خطاهایش در جریان دیدار با پیکان به گونه‌ای نبوده است که کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدی‌پور پس از صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. پیکان تیم خیلی خوب و یکدستی بود و بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و زحمت کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیاقت بازیکنان و کادر فنی استقلال بیشتر از اینهاست، چرا که با همه وجود زحمت می‌کشند.

وی درباره عملکرد بیژن حیدری داور مسابقه پیکان - استقلال یادآور شد: داوری خوب بود، اما یکسری صحنه‌های 50-50 را به نفع پیکان سوت می‌زد. با این وجود قضاوت حیدری در مجموع خوب بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به ادعای پیکانی‌ها مبنی بر اینکه او باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد، گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق باید می‌افتاد. من یک کارت زرد گرفتم و یکی دو خطای دیگر داشتم. فکر نمی‌کنم خطاها به گونه‌ای بود که باید کارت زرد دوم را می‌گرفتم.

وی در مورد شرایط  و مشکلات باشگاه استقلال گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و صدر جدول هستیم و در جام حذفی نیز دو بازی را بردیم و در ایده‌آل‌ترین شرایط قرار داریم. تک تک بچه‌ها برای این شرایط خیلی سختی کشیدند و با ذره ذره وجودشان تلاش کردند. مشکلات همیشه بوده و در حال حاضر هم هست، اما چیزی که برای آن خیلی زحمت کشیدیم و به دست آوردیم را با یکسری مشکلات نمی‌خواهیم از دست بدهیم. نمی‌دانم شاید در آینده کارد به استخوان برسد و درباره آن صحبت کنیم، اما حیف این شرایط خوب است که با یکسری مشکلات همیشگی از دست بدهیم.

مهدی‌پور راجع به اینکه آجورلو قولی مبنی بر حل مشکلات بازیکنان نداده است، گفت: سردار زحمت خود را می‌کشد، اما مشکلات بوده و هنوز هست و نمی‌خواهم در این زمان آن را باز و صحبت کنم. شاید یک زمانی نتوانم تحمل کنم و درباره آن صحبت کنم. امیدوارم مشکلات برطرف شود، چرا که حیف این تیم، شرایط خوب و زحمات تک تک بچه‌ها در شرایط سخت است و باید بهترین اتفاقات برای این تیم بیفتد.

نیک‌نفس: بازی سنگینی بود اما خدا را شکر بردیم/ کیفیت زمین‌ها اصلاً مناسب نیست


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران استقلال جام حذفی فوتبال ایران استقلال کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟