Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:58:15 GMT

چشمی: استقلال در هر ۲ جام مدعی قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۴۴۷۲

چشمی: استقلال در هر ۲ جام مدعی قهرمانی است

مدافع و هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است که تیمش در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال ایران مدعی قهرمانی است.

به گزارش ورزش سه از ایسنا، روزبه چشمی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل پیکان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در رابطه با اینکه آیا استقلال خوب بازی می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: تیم‌هایی که خوب بازی می کنند کجای جدول قرار دارند؟ اینکه هر بازی بخواهید موقعیت گل داشته باشید سخت است و نباید به این مسائل توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در چند بازی موقعیت‌های بسیار زیادی داشت اما در نهایت مساوی کرد.

 

وی ادامه داد: مهم بردن است و زمانی که می‌بریم خیلی مهم نیست چند موقعیت گل داشته‌ایم.

 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه آیا تیمش در هر دو جام، مدعی است، بیان کرد: بله و تمام تلاش خود را برای قهرمانی می کنیم.

 

چشمی در رابطه با گلایه فرهاد مجیدی از شرایط نامناسب استقلال، عنوان کرد: تمام صحبت‌های سرمربی را تایید می‌کنم. زمین تمرین کیفیت خوبی ندارد و یک یا دو زمین چمن خوب تمرین در تهران وجود دارد که در اختیار تیم‌های صنعتی و شهرستانی قرار گرفته است.

 

وی در مورد اینکه به چه علت کمتر در ترکیب اصلی تیم قرار می گیرد، گفت: من بازیکن استقلال هستم و این مسائل در حیطه مسئولیت سرمربی تیم است و باید از وی سوال کنید.

روزبه چشمی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!