Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،«مجتبی حسینی» سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از پایان بازی پیکان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: امروز ما مستحقق شکست نبودیم و فوتبال روز خوبش را به ما نشان نداد،

وی افزود: ما به دنبال یک نمایش قوی بودیم و آن را به اجرا گذاشتیم، علیرغم اینکه بازی را بدون دلیل به عقب انداختند بهانه‌گیری نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پیکان خاطر نشان کرد: فرصت‌ها و موقعیت‌های خوبی را در این مسابقه برای گلزنی خلق کردیم اما با بدشانسی از دست رفت، این فرصت‌ها می‌توانست برنده مسابقه را تغییر دهد.

حسینی تصریح کرد:من درباره داوری حرف نمی‌زنم اما می‌خواهم امروز حرف بزنم، دروازه‌بان استقلال امروز در بازی فرصا عالی و صد در صد پیکان را گرفت اما داور به راحتی از کنار آن گذشت؟ چرا؟

وی تاکید کرد: اگر بازیکن یک کارت پیکان دو بار جلوی حملات استقلال را می‌گرفت داور چه برخوردی را با او انجام میداد؟ بازیکن شماره ۹ استقلال که یک کارت زرد داشت، دو بار خطای عمد کرد و جلوی حمله را گرفت اما داور راحتی چشمانش را بست.

سرمربی پیکان در پایان گفت: سنگربان استقلال در دقیقه ۵۷ باید از زمین اخراج می‌شد اما این اتفاق رخ نداد، حق تیم جوانی که با کمترین حاشیه و قرارداد زحمت می کشد را ضایع می کنند و از داور ضربه خوردیم.

تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق شد به سختی و با درخشش دروازه‌بان جوان و تیر دروازه خود از سد پیکان عبور کند.

برچسب‌ها استقلال تیم فوتبال پیکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال تیم فوتبال پیکان استقلال تیم فوتبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات مهم داور دیدار نساجی - پرسپولیس را تأیید کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک پرسپولیس انجامید، صحبت کرد.

نادر جعفری به تسنیم گفت:

با توجه به قضاوت‌های بین‌المللی، بنیادی‌فر به اعتمادبه‌نفس مطلوبی رسیده است و مسابقه را به‌خوبی کنترل کرد.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه خاطرنشان کرد:

هر دو کارت رفیعی کاملاً درست بود. هافبک پرسپولیس اخطار اول را به‌خاطر بی‌پروایی دریافت کرد و کارت زرد دوم او به دلیل قطع حمله مؤثر حریف بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره برخورد توپ به دست مدافع نساجی در دقیقه 47 در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد:

به نظرم این صحنه اصلاً خطا نبود. داور در یک صحنه تا دروازه پرسپولیس جلو رفت و بابت اتلاف وقت به علیرضا بیرانوند تذکر داد. اگر دروازه‌بان وقت تلف می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم