Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:19:46 GMT

دانشگر: نمی‌خواهیم مثل آنها سر و صدا کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۴۵۵۴

دانشگر: نمی‌خواهیم مثل آنها سر و صدا کنیم

مدافع استقلال عنوان کرد در سکوت به مشکلات‌شان رسیدگی می‌کنند و قصد اعتراض ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر در پایان دیدار جام حذفی پیکان و استقلال، در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی در لحظاتی از مسابقه گفت: آقا وریا، سید حسین و روزبه نبودند و این وظیفه گردن من افتاد.

 

او در خصوص مصدومیت شدیدش در این مسابقه و نمایشی که پیکان داشت، عنوان کرد: خدا را شکر چیزی نبود و به بازی ادامه دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خیلی خوبی بود. پیکان تیم جوان و خیلی خوبی است که هماهنگ و تاکتیکی کار می‌کنند. نمایش خوبی داشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. ما هم سه، چهار روز قبل بازی سنگینی مقابل هوادار داشتیم ولی خدا را شکر امروز برنده شدیم و به مرحله بعد رسیدیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

 

مدافع استقلال در خصوص مشکلاتی که در این تیم وجود دارد، ابراز کرد: یک مقدار از نظر ذهنی مشکل داریم ولی مثل سال‌های قبل بی تجربه بازی در نمی‌آوریم و نمی‌خواهیم مثل فصل قبل بخاطر مشکلات باشگاهی، مسئله زمین تمرین و ... گلایه کنیم و دست به کارهای سال‌های قبل بزنیم. اصلا این کارها را انجام نمی‌دهیم و تمرکزمان را روی کارمان می‌گذاریم ولی ما هم مشکل داریم.

 

دانشگر تاکید کرد: امسال هر طور شده می‌خواهیم به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم ولی اگر ما سکوت کردیم و دیگر تیم‌ها سر و صدا می‌کنند، دلیل بر این نمی‌شود که ما هیچ مشکلی نداریم. ما یک مجموعه هستیم و باید همه به یکدیگر کمک کنیم تا ان‌شاالله مشکلات حل شود. مسیر خیلی سختی تا قهرمانی داریم ولی تلاشمان را انجام می دهیم و توکلمان به خدا است.

 

او درباره اینکه دیروز و امروز پول گرفته‌اند، اظهار کرد: مشکلات مالی به امروز و دیروز مرتبط نیست. ما یک سری مسائل از فصول قبل داریم که اصلا روی ما تاثیر نمی‌گذارد و نمی‌گوییم مشکلی بین ما و باشگاه هست. ما همه با هم هستیم و تلاش می‌کنیم تا موفق شویم.

 

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که چند درصد دریافتی داشته‌اند، عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم.

 

دانشگر در واکنش به اینکه فرهاد مجیدی با او و سیاوش یزدانی بخاطر حضور بدون ماسک در اکران فیلم بیرو گفت: بله متاسفانه کار اشتباهی کردیم و عذرخواهی انجام دادیم.

استقلال تهران محمد دانشگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:"این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود."

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

دیگر خبرها

  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم