Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@13:44:32 GMT

انتقاد رئیس قوه قضائیه از عملکرد سازمان بازرسی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۴۶۷۲

رئیس قوه قضائیه از علمکرد سازمان بازرسی کل کشور در بررسی و رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده انتقاد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با اعضای هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بازار بورس و سرمایه گفت: سازمان بازرسی نباید فقط به هشدار به سازمان‌ها و ارگان‌های متخلف، بسنده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بر ضرورت نتیجه بخش بودن هشدار‌های سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد و افزود: اگر سازمان بازرسی از دستگاهی اطلاعات مورد نیاز خود را بخواهد، اما آن ارگان از دادن اطلاعات خودداری کند، در صورتی که ندادن اطلاعات، قابل تعقیب باشد باید آن دستگاه مورد تعقیب قرار گیرد.

آقای محسنی اژه‌ای تصریح کرد: اگر سازمان بازرسی به دستگاهی نامه‌ای ارسال می‌کند، اما آن دستگاه توجهی به هشدار‌ها نمی‌کند، باید تحت تعقیب قرار گیرد.

وی در پایان با گلایه از بی نتیجه ماندن برخی گزارش‌های سازمان بازرسی در زمینه تخلفات بورسی گفت: حدود سه ماه است که نتایج گزارش‌های سازمان بازرسی از بازار را پیگیری می‌کنم. برچسب ها: محسني اژه اي ، رئيس قوه قضائيه ، سازمان بازرسي ، بازرسي کل کشور ، اعضای هیئت تحقیق و تفحص مجلس ، بازار بورس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: محسني اژه اي رئيس قوه قضائيه سازمان بازرسي بازرسي کل کشور اعضای هیئت تحقیق و تفحص مجلس بازار بورس سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود و از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست.

او افزود: گروسی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد و مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شود و بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم. بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

کد خبر 848661 برچسب‌ها محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه هسته‌ای - انرژی

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • جنجال جدید طلافروشان
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است