Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال احتمالا اولین و آخرین سالی است که 2 دوره از مسابقات سوپرجام در یک سال برگزار شد

فوتبال ایران در یک سال دو سوپرجام به خودش دید! 

به گزارش طرفداری، سوپرجام اول در روز 30 خرداد ماه برگزار شد و سوپرجام دوم در فاصله 232 روزه از مسابقه اول در روز 18 بهمن ماه انجام شد.

در سوپر جام خرداد ماه پرسپولیس در تهران برابر تراکتور برنده شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و در سوپرجام دوم تیم فوتبال فولاد در سیرجان با برتری یک بر صفر برابر تیم پرسپولیس قهرمان این مسابقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار تلخ کرونا به غیر از سیاهی هایی که به خاطر بیماری و مرگ و میر افراد مختلف از خود باقی گذاشت برنامه ریزی های مختلف از جمله برنامه ریزی در فوتبال را هم دستخوش تحول کرد که این تاثیر در فوتبال جهان رفته رفته مضرات خود را از دست داده است اما در فوتبال ایران عقب ماندگی برنامه بازیها از تقویم باعث شد امسال صاحب 2 دوره مسابقه سوپرجام در یک سال آن هم با فاصله 232 روزه باشیم.

سوپرجام در فوتبال ایران معمولا در تیرماه برگزار می شده است و به احتمال زیاد سال آینده هم قهرمانان لیگ بیست و یکم و جام حذفی فوتبال کشورمان در تیر ماه سال 1401 به مصاف هم خواهند رفت و با برگزاری این دیدار، هفتمین قهرمان سوپر جام در فوتبال ایران معرفی خواهد شد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس واکنش علیرضا بیرانوند به بیانیه پرسپولیس: قرارداد بازیکنان تاجیکستانی باشگاه با اجازه من در فدراسیون ثبت شد کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد دنی آلوز و احتمال محرومیت دو جلسه ای از همراهی بارسلونا فصل کابوس وار یان اوبلاک؛ آماری افتضاح برای فاتح زامورا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس آذر نقره داغ شد