Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه پروژه‌های عمرانی مختلف دهاقان به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور امیررضا نقش معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان افتتاح شد.

بوستان نماز و پارک واقع در مسکن مهر دهاقان با مساحت هفت هزار مترمربع، یک هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی، خاک برداری و تسطیح، یک هزار و ۸۰۰ مترمربع پیاده روسازی، یک هار و ۵۰۰ متر جدول کاری، برق رسانی، کابل کشی و نصب ۲۲ پایه روشنایی به طول ۸۰۰ متر مربع افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه احداث کندرو فضای سبز شمالی بلوار انقلاب با آزادسازی و توافقات عرصه و اعیان در مسیر بلوار به طول ۸۵۰ متر و عرض ۵.۲۲ متر مربع، ۳۰ هزار مترمکعب زیرسازی، یک هزار و ۷۰۰ متر مربع جدول کاری محل پیاده‌روها و اصلاح تقاطع‌ها، سه هزار مترمربع پیاده‌روسازی حاشیه بلوار، اجرای ۶۵۰ مترمربع کانیو سیمانی، احداث هزار متر مربع کانال دفع آب‌های سطحی، احداث ۶ هزار مترمربع فضای سبز، ۱۰۲۰۰ مترمربع روکش آسفالت و برق رسانی و روشنایی فضای سبز و پیاده رو هم به افتتاح رسید.

از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری دهاقانی کلنگ زنی و احداث رینگ کنارگذر جنوبی شهر دهاقان بود که با طول چهار هزار و ۵۰۰، عرض ۴۵ مترمربع، ۸۱ هزار متر مکعب عملیات زیرسازی، دو هزار عملیات کوه بری، ۱۲۰۰ متر مربع دیوار سنگی و ۱۶۰۰ مترمربع کانال دفع آب‌های سطحی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه در روستای علی آباد جمبزه روشنایی شهید سلیمانی با هزار و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه و هم‌چنین خانه بهداشت نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال افتتاح شد.

کد خبر 5420390

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر مراسم افتتاحیه افتتاح طرح عمرانی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی عکس استانها بارش برف ایلام متر مربع هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • مقابله با سیل با بام‌های سبزآبی اسفنجی آمستردام
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل