Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:26:45 GMT

در مورد انتصاب مدیران کل، وزرا باید تصمیم بگیرند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۵۱۰۴

در مورد انتصاب مدیران کل، وزرا باید تصمیم بگیرند

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در حاشیه افتتاح و بازدید از پروژه های نیشابور و زبرخان به خبرنگار فارس گفت: همه انتصابات فرمانداران در استان خراسان رضوی انجام شده است و در خصوص مدیران کل نیز وزرا باید تصمیم بگیرند.

وی همچنین در خصوص حواشی انتصاب فرماندار جدید نیشابور اظهار کرد: هر کسی بر اساس قانون وظیفه‌ای دارد و همه باید در چارچوب وظایف خودمان عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات سوءتفاهماتی پیش می‌آید که از نظر ما مهم نیست.

نظری تاکید کرد: مهم این است که کار کنیم، خدمت کنیم و وظایف خودمان را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان