Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:58:06 GMT

باشگاه فولاد، به بخشی از هویت خوزستان تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۵۱۸۷

باشگاه فولاد، به بخشی از هویت خوزستان تبدیل شده است

ایسنا/خوزستان قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، باشگاه فولاد را بخشی از هویت استان خوزستان دانست.

امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و هیات همراه، با دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار مخبر دزفولی با تبریک پیروزی درخشان تیم فولاد خوزستان و فتح سوپرجام فوتبال کشور، گفت: یقینا لطف خدا، حمایت مردم، تجربه ارزشمند و تلاش موثر جنابعالی در کنار دانش و تجربه بین المللی مربی و زحمات بازیکنان حرفه ای این تیم در این پیروزی بزرگ نقش داشته است.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با اشاره به حمایت تیم مدیریتی و شخص مدیرعامل و کارکنان تلاشگر شرکت، از باشگاه فولاد خوزستان گفت: واقعیت این است که این تیم با نام فولاد خوزستان گره خورده است؛ اما متعلق به خوزستانی ها و تبدیل به بخشی از هویت استان خوزستان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، مخبردزفولی افزود: نقش این باشگاه در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در استان خوزستان بر کسی پوشیده نیست ولی نقش روانشناختی این باشگاه شاید مورد غفلت باشد. به عنوان مثال نشاط، امید و شادمانی عمومی ناشی از پیروزی باشگاه فولاد خوزستان در جام حذفی یا سوپرجام را چگونه و با چه ابزار و عامل دیگری مدیران استان می توانستند با این شکل و عمق و گستره در خوزستان ایجاد کنند؟

وی در پایان این دیدار صمیمانه ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای تیم فولاد خوزستان گفت: به خاطر مردم و استان، عزم مدیریت ارشد سازمان برای حمایت از این باشگاه افتخارآفرین کاملا جزم و محکم است.

همچنین در این دیدار حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان حمایت های مدیریت از این تیم و حضور مستمر مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت در کنار این تیم و مربی و بازیکنان و حمایت های مادی و معنوی شرکت را سرمایه ای ارزشمند برای باشگاه فولاد خوزستان دانست و گفت: یقینا اگر حمایت هواداران و مردم از این تیم ریشه دار را نداشتیم این افتخارات کسب نمی شد.

وی با اشاره به اقدامات موثری که برای جذب بازیکنان پرانگیزه و حرفه ای به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات، انجام شد؛ این حرکت را موجب ایجاد روحیه مضاعف و تزریق امید در تیم دانست.
گرشاسبی در پایان ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته خواستار استمرار این پشتیبانی ها شد و این جام قهرمانی را به کارکنان قدرشناس و پرتلاش شرکت تقدیم کرد

همچنین مقدسی عضو هیات مدیره باشگاه در سخنان کوتاهی امکانات سخت افزاری و ملزومات لازم برای استمرار این موفقیت ها را ضروری دانست.

در بخش دیگری از این دیدار صمیمانه هومن خورشید مدیرعامل شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا گزارشی از فعالیت های انجام شده برای بهبود وضعیت چمن ورزشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکاظم طالقانی شامگاه شنبه در نشست خبری در خصوص بازی‌های تیم ملاثانی و نداشتن زمین اظهار کرد: سال قبل اکثر بازی‌های این تیم را در ورزشگاه تختی برگزار کردیم اما به دلیل شرایط گرما، بازی‌ها باید زیر نور برگزار شود که دکل‌های نور این ورزشگاه مشکل داشت. قصد داشتیم بازی‌های این تیم را با رضایت برخی باشگاه‌ها در زمین‌های آنها برگزار کنیم که فدراسیون با این درخواست موافقت نکرد.

طالقانی در پاسخ به این سوال که دلیل برگزار نشدن بازی استقلال ملاثانی و فجر در ورزشگاه غدیر چه بود، عنوان کرد: استقلال خوزستان مستأجر ورزشگاه غدیر است و باید رضایت آنها جلب می‌شد، در ادامه بازی فجر و استقلل ملاثانی برگزار نشد اگرچه حرف استقلال خوزستان حق بود اما در برخی موارد که منفعت استان در میان است باید کوتاه آمد اما در کل متاسفیم که این مسئله پیش امد.

وی ادامه داد: این مسئله در جامعه به گونه دیگری توصیف شد. هر باشگاهی باید مسولیت‌های خود را به عهده بگیرد و این‌گونه نیست که اداره کل زمین برای باشگاه تأمین کند.

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان بیان کرد: با ورود استاندار و معاون سیاسی استاندار خوزستان، جلسه‌ای برگزار شد و قرار بر این شد که بازی‌های ملاثانی در زمین دیگر باشگاه‌ها تقسیم شود، که اولین بازی آنها در ورزشگاه شهدای فولاد بود.

طالقانی همچنین گفت: ما باید هواداران و گروه‌های اجتماعی را متحد کنیم و به دنبال نتیجه‌گیری‌های تیم‌های استان باشیم و نباید بعد از هر باختی از این تیم‌ها انتقاد کنیم. افرادی که به دنبال تضعیف فوتبال استان هستند باید در گروه‌ها و فضای مجازی مقابل آنها ایستادگی کرد و مانع از اهداف برخی‌ها شد.

وی تصریح کرد: چند روز آینده آموزش مربی گری را در استان داریم که برای استان ۲۴ سهمیه گرفتیم.

طالقانی با انتقاد از برخی تیم‌های فوتبال استان گفت: جلسات هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان امیدواریم در استان خوزستان تشکیل شود و این حق اجتماعی استان است، متاسفاته در برخی باشگاه‌ها همچون فولاد و نفت آبادان تعدادی از هیأت مدیره آنها در تهران هستند و جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها باید در همان شهر برگزار شود.

کد خبر 6090522

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است