Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@06:05:43 GMT

زنی که پس از کرونا، حس بویایی خود را به دست آورد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۵۵۲۵

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوان - یک زن ۲۵ ساله انگلیسی پس از پشت سر گذاشتن دوره ابتلا به کرونا، حس بویایی را که در دوران کودکی از دست داده بود، به دست آورد.

به گزارش سایت aawsat، یک زن ۲۵ ساله به نام نانسی سیمپسون در دوران کودکی‌اش بدون دلیل حس بویایی خود را از دست داد، اما پس از ابتلا به کرونا و بهبودی در دسامبر پارسال، توانست بو‌های مختلف را حس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانسی به روزنامه سان گفت:"پس از ابتلا به ویروس در اتاقم قرنطینه شدم؛ یک روز فهمیدم که بوی همه چیز را می‌توانم حس کنم"  اکنون که حس بویایی من برگشته، طعم غذاها را که در گذشته به سختی متوجه می‌شدم،  می‌فهمم".

ویروس کرونا از زمان ظهورش به عنوان عاملی شناخته شده که باعث از بین رفتن بویایی می‌شود و نه برعکس. دکتر جین پارکر، متخصص چشایی و بویایی در دانشگاه ریدینگ، گفت: "عفونت‌های ویروسی می‌توانند به اعصاب بینی آسیب برسانند و از ارسال سیگنال‌های مناسب به مغز جلوگیری کنند. پارکر افزود: پرونده نانسی قابل توجه و منحصر به فرد بود و هیچ مورد دیگری مانند آن در انگلیس شناخته نشده است.

او گفت: "ویروس کرونا همچنان ما را شگفت زده می‌کند، زیرا هر روز موارد عجیب و غریبی پیدا می‌کنیم که نمی‌توانیم توضیح دهیم. " حالا نانسی خانه‌اش را پر از شمع‌های معطر می‌کند و از عطر میوه‌ها و گیاهان در آشپزخانه لذت می‌برد. گفتنی است که بازگشت حس بویایی نعمت بزرگی است که دوست دارد دائماً از آن لذت ببرد".

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد دور جدید یا دور آخر مذاکرات وین / به روز رسانی لحظه ای حس بویایی ویروس کرونا کرونا کرونا ویروس ابتلا به کرونا نانسی سیمپسون بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط یک عارضه جدید دیگر از ویروس کرونا کرونا بار دیگر رکورد می‌زند؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۰۶/۱۸) رکورد ابتلا به کرونا در هنگ کنگ شکسته شد قرنطینه ۱۴روزه برای مبتلایان به کرونا کافی نیست ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس به کرونا مبتلا شدند ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها زنی که پس از کرونا، حس بویایی خود را به دست آورد احتمال تعطیلی فیسبوک و اینستاگرام در اروپا بایدن برای احیای توافق خودش را ذلیل کرده  قیمت زعفران گرمی چند؟ (جدول) سامانه بارشی جدید از پنجشنبه وارد کشور می شود تنها بانوی مکانیک هواپیما در ایران جزییات یارانه‌ ها در سال آینده مشخص شد شهردار سابق باغستان بازداشت شد شناسایی ترکیب دارویی جدید برای مقابله با کرونا قیمت جدید ارزان‌ ترین جاروبرقی‌ های بازار + جدول مرضیه افخم مشاور وزیر امور خارجه شد آمار واقعی مبتلایان به کرونا ۴-۵تا ۱۰برابر آمار فعلی است طرح رانت زاى قیر رایگان به سال ١٤٠١ هم راه می یابد! بارسلونا، نیوکمپ را فروخت! نشست مذاکره کنندگان ایران و تروئیکای اروپایی در وین نادرترین جراحی صورت بر روی نوزاد کرمانی تلاش برای رسیدن به نتیجه نهایی ادامه دارد فقط ۳۰درصد روغن مصرفی کشور پالم است تلویزیون ۴۳ اینچ ارزان چند؟ (جدول) گفت و گوی تلفنی امیرعبداللهیان و لاوورف درباره برجام آخرین دور گفت‌ و گوها در جریان است برای خرید پژو هم باید میلیاردر باشید + جدول قیمت رنو تولید داخل چند؟ + جدول قیمت هتل های مشهد در ایام ولادت حضرت علی + جدول اختلاف ۸۰ میلیونی قیمت کوییک در بازار + جدول ۲بازیکن استقلال باید اخراج می شدند سیاوش یزدانی: هرگز کنعانی زادگان را نمی بخشم سمند از پراید ارزان تر شد! + جدول قیمت (بهمن ۱۴۰۰) پرفروش ترین انواع بخاری گازی های بازار چند؟ فوری؛ نامه عدم نیاز یحیی به باشگاه برای مهدی شیری! پاسخ عجیب مرادمند به سرباز شدنش از ابتدای اسفند! نسخه جدید طرح صیانت؛ همه کاربران احراز هویت می شوند تنش ایران و آمریکا از کجا آغاز شد؟ سقوط هپکو / داستان یک بذل و بخشش به اسم خصوصی سازی دستورالعمل جدید درج قیمت محصولات صنایع غذایی اعلام شد رویه دریافت وام بانکی تغییر کرد پایانه غرب تهران تعطیل می شود پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ آمار تکان دهنده از سارقان ۶ ساله! اتو بخار بوش چند؟ + قیمت قیمت شکر رکورد شکست فروش ۲۲۴۰ میلیارد تومانی اوراق بدهی در بازار سرمایه ثبت نخستین خرید ملک با بیت کوین در کلمبیا آگهی خرید زمین متاورس در دیوار / سرنوشت پول مردم چه می شود؟ درخواست کسب وکارها و تشکل های صنفی برای مقررات گذاری حوزه رمزارز منابع سوالات کنکور ۱۴۰۱ مشخص شد پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۰ بهمن / کاهش ۳۰۰ هزار تومانی سکه تمام ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی در بومی سازی صنعت کشور دارد جدیدترین مدل موبایل سامسونگ چند؟ (جدول) پرداخت وام بدون ضامن مسکن آغاز شد + شرایط و جزییات DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حس بویایی ویروس کرونا کرونا کرونا ویروس ابتلا به کرونا ابتلا به کرونا ویروس کرونا حس بویایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۱۳ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

اعلام زمان حراج جدید سکه
محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون
نیم سکه بهار آزادی ۲۴میلیون
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۲۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۴۱۳ هزار

کد خبر 848664 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)