Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ایوان فیلیپوننکو سخنگوی ارتش جمهوری خودخوانده لوگانسک روز سه شنبه به ریانووستی گفت که مدافعان این منطقه یک پهپاد تجسسی ارتش اوکراین را به غنیمت گرفتند.

این پهپاد از نوع «للیکا-۱۰۰» که قادر به ارسال فیلم هایی از منطقه مورد تجسس به صورت زنده است در خطوط حائل در منطقه دونباس به پرواز درآمد و شبه نظامیان منطقه لوگانسک توانستند با استفاده از امواج مختل کننده، ارتباط این پهپاد را با مرکز مدیریت آن قطع کنند و سالم بزمین بنشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش جمهوری خودخوانده لوگانسک گفت که تیپ مستقل ۲۴ ارتش اوکراین از این پهپاد برای تجسس منطقه نووالکساندروفکا استفاده کرده و با شناسایی منطقه؛ با توپخانه آن را گلوله باران کند.

ارتش اوکراین در روزهای اخیر از دست دادن دو پهپاد در منطقه دونباس خبر داده است.  

 به گزارش رسانه های روسی، ارتش اوکراین در منطقه دونباس واحدهای ضربتی ایجاد کرده و دسته های نظامی آن در منطقه به تسلیحاتی همچون آتشبارهای سنگین اسمرچ و اوراگان و پهپادهای ساخت ترکیه بایراکتار مجهز شده اند.  

وضعیت منطقه دونباس در شرق اوکراین متشنج است و هر لحظه احتمال دارد مناقشه مسلحانه و درگیری‌ها در این منطقه که بیش از دو سال متوقف شده است، ازسرگرفته شود.  

به گزارش ایرنا، یک مقام سازمان پلیس جمهوری خودخوانده دونتسک روز یکشنبه اعلام کرد: بر اثر تیراندازی تیم تیراندازان ارتش اوکراین، یک نفر از مدافعان دونتسک (شبه نظامی روس تبار این منطقه) کشته شد.

این حادثه در منطقه ورخنه تورتسکی واقع در خط حائل با نیروهای اوکراینی رخ داد و از موضع ارتش اوکراین به سوی مواضع شبه نظامیان دونتسک تیراندازی شد.  

به گزارش خبرگزاری تاس، وزارت دفاع جمهوری‌های خودخوانده دونتسک و لوگانسک نیز اعلام کردند که ارتش اوکراین در حال اعزام  سربازان و نیروهای احتیاط به منطقه دونباس است.

 در این گزارش همچنین به استقرار تسلیحات سنگین ارتش اوکراین در خطوط حائل با شبه نظامیان مدافع دونتسک و لوگانسک اشاره شده است.  

رسانه های روسیه از آماده شدن ارتش اوکراین برای تهاجم بزرگ به منطقه دونباس خبر دادند که ممکن است در آینده نزدیک رخ دهد.  

آمریکا و ناتو  سیاست فشار بر روسیه و تضعیف این کشور را دنبال می کنند، مدعی هستندکه  روسیه قصد حمله به اوکراین را دارد. مقامات عالی روس بارها به صراحت اعلام کرده اند چنین طرحی در دستور کار مسکو نیست.

برچسب‌ها اوکراین روسیه ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین روسیه ایالات متحده آمریکا اوکراین روسیه ایالات متحده آمریکا ارتش اوکراین منطقه دونباس شبه نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که نظامیان زن صهیونیست پس از مخالفتشان با حضور در جنگ، در معرض بدرفتاری و رفتارهای وحشیانه فرماندهان قرار دارند و مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دچار حملات پنیک شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وبگاه عبری‌زبان «واللا» گزارش داد که نظامیان زن ارتش صهیونیستی در جریان جنگ علیه غزه به‌دلیل بدرفتاری‌ها و اقدامات وحشیانه و خشونت‌باری که بعد از امتناعشان از حضور در ارتش به دنبال عملیات هفتم اکتبر با آن مواجه شده‌اند دچار حملات پنیک و مشکلات روانی زیادی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این سایت عبری‌زبان همچنین گزارش داد که ده‌ها نظامی زن صهیونیست که مجبور هستند در جریان جنگ حضور داشته باشند از هفته‌ها قبل از فرماندهان درخواست کردند که ماموریتشان را به دلیل نگرانی شدید از اینکه ممکن است کشته یا اسیر شوند تغییر دهند.

واللا به نقل از خانواده‌های این نظامیان زن صهیونیست گزارش داد که دختران آنها برای ساعات طولانی در پایگاه «تل هشومیر» زیر آفتاب سوزان قرار دارند و فرماندهان سر آنها فریاد می‌زنند و آنها در معرض تهدید و توهین قرار دارند و به آنها لگد می‌زنند. آنها همچنین مجبور به خوابیدن زیر نور و در یک مکان پر سر و صدا هستند و این اتفاقات برای آنها قبل از انتقال به پایگاه «سیاریم» برای گذراندن یک دوره ویژه رخ داد که درنتیجه آن، آنها در معرض غش کردن و حملات پنیک مداوم قرار گرفته‌اند.

طبق گزارش این وب‌سایت عبری، خانواده‌های این نظامیان زن گفتند که دخترانشان بعد از آزار و اذیت‌ها و روش‌هایی که ارتش علیه آنها اعمال کرده، شوکه شده و بعد از تمامی رخدادهای جنگ حاضر به ماندن در ارتش نیستند.

پیشتر وبگاه عبری‌زبان «وای‌نت» گزارش کرد که ده‌ها نظامی زن از اعزام به پایگاه آموزشی اولیه نیروهای گارد مرزی در پایگاه «سیاریم» در «وادی عربه» واقع در مرز با اردن امتناع کردند و نیروهای زن استخدام شده از اعزام به این پایگاه امتناع کرده چرا که ترس از تکرار اتفاقی دارند که در هفتم اکتبر برای شماری از نظامیان و افسران به‌ویژه در پایگاه نظامی «ناحل عوز» و سایر پایگاه‌ها در غلاف غزه رخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد