Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@14:06:57 GMT

۱۰میوه خشک که به لاغری کمک می کند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۵۶۰۷

‍‍‍‍‍‍

بادام: گردو: فندق: زردآلوی خشک: خرما: پسته: آلوی خشک: کشمش: بادام زمینی:

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، فرایند تهیه میوه خشک، درصد بسیار زیادی از آب موجود در میوه گرفته می‌شود. در این فرایند، قسمت باقیمانده میوه از نظر مواد مغذی ارزش بالایی دارد. در واقع تحقیقات جدید نشان داده اند خوردن میوه‌های خشک با رژیمی سالم و کاهش چاقی در ارتباط است:

بادام:

یک میان وعده کم کالری محسوب می‌شود و ۱۰۰ گرم از آن حاوی ۵۷۶ کیلو کالری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصرف روزانه ۲۰ تا ۳۰ گرم بادام برای بهره بردن از منافع سلامتی آن کافی است. بادام به کاهش سطح ال دی ال یا کلسترول بد کمک می‌کند و ویتامین‌ای موجود در آن برای کاهش وزن مفید است.

گردو:

حاوی ۶۵۴ کیلوکالری در هر ۱۰۰ گرم است. این میزان گردو ۲ و نیم گرم اسید‌های چرب امگا ۳، ۴ گرم پروتئین و ۲ گرم فیبر به بدن می‌رساند. یکی از بهترین میوه‌های خشک برای کاهش وزن، گردو است.

فندق:

یک منبع غنی از فیبر‌های غذایی و چربی‌های سالمی است که در کاهش وزن مشهور هستند. ۱۰۰ گرم از این محصول ۶۲۸کیلوکالری و ۱۰ گرم فیبر دارد.

زردآلوی خشک:

زردآلوی خشک می‌تواند جلوگی گرسنگی شما را تا حداقل ۵ ساعت بگیرد. این میوه خشک همچنین سرشار از کلسیم، پتاسیم و منیزیم است. ۱۰۰ گرم زردآلوی خشک تنها ۲۰۰ کیلوکالری دارد و یکی از بهترین میوه‌های خشک برای کاهش وزن است.

خرما:

خرما غنی از ویتامین ب ۵ برای افزایش استقامت است. هر ۱۰۰ گرم خرمای خشک تنها ۲۸۲ کیلو کالری دارد و یک میان وعده خوب برای کسانی است که قصد کاهش وزن دارند و می‌خواهند از پرخوری جلوگیری کنند.

پسته:

سرشار از پروتئین، ویتامین ها، چربی‌های سالم، آهن، منیزیم و ... است و هر ۱۰۰ گرم از آن ۵۶۲ کیلوکالری به بدن می‌رساند. تقریبا نیم فنجان پسته ۱۷۰ کیلو کالری دارد.

آلوی خشک:

حاوی الیافی برای بهبود دستگاه گوارش و حفظ سلامت روده است و به بدن برای رهایی از مواد سمی کمک می‌کند و باعث کاهش وزن می‌شود. هر ۱۰۰ گرم از این محصول ۲۴۰ کیلو کالری دارد.

کشمش:

یکی از محبوب‌ترین محصولات خشک شده برای کاهش وزن است. کشمش غنی از ید است و می‌تواند میان وعده‌ای مفید و کم نمک باشد. هر ۱۰۰ گرم از این محصول ۲۹۹ کیلو کالری دارد و تنها حاوی ۰.۵ گرم چربی است.

بادام زمینی:

یک انتخاب فوق العاده برای کاهش وزن است، زیرا منبع سرشار از پروتئین بوده و می‌تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. هر ۱۰۰ گرم بادام زمینی ۵۵۳ کیلوکالری دارد و می‌تواند یک سوم نیاز روزانه به آهن و یک پنجم نیاز به ویتامین ب ۶ را تامین کند.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد رژیم غذایی کاهش وزن لاغری تغذیه سالم میوه خشک رژیم سالم بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط رژیم غذایی مناسب برای کاهش فشار خون ۷ دلیل مهم که نشان می دهد اشتباه رژیم گرفته اید! آشنایی با خواص و طرز تهیه آب بلغور جو دوسر برنامه رژیم غذایی ۲۱ روزه برای لاغری کاهش وزن ۳ برابری با این روش رژیم کتوژنیک بی فایده است؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها ۱۰میوه خشک که به لاغری کمک می کند ربات هایی که به شبکه برق چین کمک می کنند! + فیلم زنی که پس از کرونا، حس بویایی خود را به دست آورد احتمال تعطیلی فیسبوک و اینستاگرام در اروپا بایدن برای احیای توافق خودش را ذلیل کرده  قیمت زعفران گرمی چند؟ (جدول) سامانه بارشی جدید از پنجشنبه وارد کشور می شود تنها بانوی مکانیک هواپیما در ایران جزییات یارانه‌ ها در سال آینده مشخص شد شهردار سابق باغستان بازداشت شد شناسایی ترکیب دارویی جدید برای مقابله با کرونا قیمت جدید ارزان‌ ترین جاروبرقی‌ های بازار + جدول مرضیه افخم مشاور وزیر امور خارجه شد آمار واقعی مبتلایان به کرونا ۴-۵تا ۱۰برابر آمار فعلی است طرح رانت زاى قیر رایگان به سال ١٤٠١ هم راه می یابد! بارسلونا، نیوکمپ را فروخت! نشست مذاکره کنندگان ایران و تروئیکای اروپایی در وین نادرترین جراحی صورت بر روی نوزاد کرمانی تلاش برای رسیدن به نتیجه نهایی ادامه دارد فقط ۳۰درصد روغن مصرفی کشور پالم است تلویزیون ۴۳ اینچ ارزان چند؟ (جدول) گفت و گوی تلفنی امیرعبداللهیان و لاوورف درباره برجام آخرین دور گفت‌ و گوها در جریان است برای خرید پژو هم باید میلیاردر باشید + جدول قیمت رنو تولید داخل چند؟ + جدول قیمت هتل های مشهد در ایام ولادت حضرت علی + جدول اختلاف ۸۰ میلیونی قیمت کوییک در بازار + جدول ۲بازیکن استقلال باید اخراج می شدند سیاوش یزدانی: هرگز کنعانی زادگان را نمی بخشم سمند از پراید ارزان تر شد! + جدول قیمت (بهمن ۱۴۰۰) پرفروش ترین انواع بخاری گازی های بازار چند؟ فوری؛ نامه عدم نیاز یحیی به باشگاه برای مهدی شیری! پاسخ عجیب مرادمند به سرباز شدنش از ابتدای اسفند! نسخه جدید طرح صیانت؛ همه کاربران احراز هویت می شوند تنش ایران و آمریکا از کجا آغاز شد؟ سقوط هپکو / داستان یک بذل و بخشش به اسم خصوصی سازی دستورالعمل جدید درج قیمت محصولات صنایع غذایی اعلام شد رویه دریافت وام بانکی تغییر کرد پایانه غرب تهران تعطیل می شود پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ آمار تکان دهنده از سارقان ۶ ساله! اتو بخار بوش چند؟ + قیمت قیمت شکر رکورد شکست فروش ۲۲۴۰ میلیارد تومانی اوراق بدهی در بازار سرمایه ثبت نخستین خرید ملک با بیت کوین در کلمبیا آگهی خرید زمین متاورس در دیوار / سرنوشت پول مردم چه می شود؟ درخواست کسب وکارها و تشکل های صنفی برای مقررات گذاری حوزه رمزارز منابع سوالات کنکور ۱۴۰۱ مشخص شد پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۰ بهمن / کاهش ۳۰۰ هزار تومانی سکه تمام ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی در بومی سازی صنعت کشور دارد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رژیم غذایی کاهش وزن لاغری تغذیه سالم میوه خشک رژیم سالم کیلو کالری برای کاهش وزن زردآلوی خشک ۱۰۰ گرم ۱۰۰ گرم میوه خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت چند دلار شد؟

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی‌های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۱۰ سنت معادل ۰.۱۱ درصد کاهش، به ۸۸ دلار و ۳۰ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۳ سنت معادل ۰.۱۶ درصد کاهش، به ۸۲ دلار و ۵۰ سنت در هر بشکه رسید. قرارداد ماه آتی هر دو شاخص، روز دوشنبه، با بیش از یک درصد کاهش، بسته شد.

نفت خام که پس از واکنش ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در اوایل آوریل، به بالاترین حد از اکتبر صعود کرده بود، در مسیر ثبت چهارمین رشد ماهانه در آوریل قرار دارد. مناقشات در خاورمیانه و اوکراین و محدودیت عرضه اوپک پلاس، قیمت نفت را تقویت کرده است اما ابهامات در خصوص سیاست پولی آمریکا و ذخایر بالای محصولات نفتی، بر دورنمای تقاضا برای نفت، سنگینی می‌کند.

ئیپ جون رونگ، استراتژیست بازار در شرکت آی جی در این باره گفت: ادامه مذاکرات برای آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، باعث شده است نرخ ریسک اضافی در قیمت نفت، ضعیف‌تر شود و همزمان، نشست بانک مرکزی آمریکا هم باعث احتیاط در کوتاه مدت شده است. نگه داشتن نرخ‌های بهره بالا به مدت طولانی‌تر، ممکن است باعث رشد بیشتر ارزش دلار شده و ریسک‌هایی را برای دورنمای تقاضا برای نفت ایجاد کند.

مذاکره کنندگان حماس پس از گفت‌وگوها با میانجی‌های قطری و مصری درباره پاسخ به پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی، برای مشاوره با مقامات ارشد، روز دوشنبه قاهره را ترک کردند.

دو منبع امنیتی مصری اظهار کردند: انتظار می‌رود این هیات دو روز دیگر، گزارش دهند. در حالی که نمایندگان حماس به قاهره رفتند، ده‌ها فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه، جان باختند. نیمی از قربانیان در شهر رفح بودند که رهبران خارجی از رژیم صهیونیستی می‌خواهند به آن حمله نکند.

در این بین، ادامه عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در منطقه دریای سرخ، کفی را برای قیمت نفت ایجاد کرده و اگر اختلال عرضه پیش بینی شود، ممکن است نرخ ریسک اضافی در قیمت‌ها منعکس شود.

بر اساس گزارش رویترز، در بخش اقتصادی، سرمایه‌گذاران منتظر نشست اول مه فدرال رزرو هستند و از آنجا که نرخ تورم بالاتر از هدف بانک مرکزی آمریکا باقی مانده است، بازار انتظار هیچ گونه کاهش نرخ بهره را ندارد که می‌تواند دلار آمریکا را تقویت کرده و به تقاضا برای نفت ضربه بزند.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا کاهش یافت
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • خواص تخم کتان و دانه کتان برای لاغری و درمان بیماری ها
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • قیمت نفت چند دلار شد؟