Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:52:51 GMT

برنلی ۱-۱ یونایتد: هفته ناامیدکننده تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۵۶۴۶

برنلی ۱-۱ یونایتد: هفته ناامیدکننده تکمیل شد

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل برنلی با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد طی پنج هفته اخیر عملکرد پرنوسانی در لیگ جزیره داشته و در کنار دو برد، دو مساوی و یک باخت هم در کارنامه این تیم دیده می شود؛ شاگردان رالف رانگنیک روز جمعه در میان ناباوری هوادارانشان مغلوب میدلزبورو در مرحله چهارم جام حذفی شدند تا وداعی زودهنگام از این رقابت ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پس از شکستی که انتقادات بسیار زیادی از منچستری ها به همراه داشت، آنها امشب از ساعت 23:30 میهمان برنلی بودند؛ این دیدار در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه تارف مور آغاز شد. منچستریونایتد با 38 امتیاز به دنبال پیروزی برای تحکیم رتبه چهارم و نزدیک شدن به جمع مدعیان بود و در سمت مقابل برنلی قعر جدولی در پی کسب امتیاز برای نزدیک شدن به تیم های بالاتر بود.

رانگنیک تیمش را در این دیدار بدون رونالدو به میدان فرستاد و ستاره پرتغالی، روی نیمکت سرخ پوشان حضور داشت. در غیاب کریس، این پوگبا بود که برای منچستر گلزنی کرد؛ ستاره فرانسوی شیاطین سرخ که 384 روز از آخرین گلش در لیگ برتر می گذشت، روی پاس شاو در دقیقه 18 دروازه برنلی را باز کرد تا تیمش با همین یک گل، برنده راهی رختکن شود. البته کاوانی در این نیمه فرصتی طلایی برای دو برابر کردن اختلاف داشت ولی آن را از دست داد.

 

 

تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه مگوایر، دروازه منچستر باز شد. رودریگز در دقیقه 47 با یک استارت سریع وارد محوطه جریمه منچستر شد و در حالی که تصور می شد مگوایر توپ او را از پست برباید اما حرکت عجیب این مدافع، بازیکن حریف را در موقعیت تک به تک با ده خیا قرار داد تا رودریگز با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه بچسباند و بازی مساوی شود؛ این صدمین گل مهاجم برنلی در تاریخ لیگ برتر بود.

 

 

برنلی بعد از زدن گل تساوی در میان تشویق هوادارانش به حملات خود ادامه داد و چند موقعیت بسیار خوب تا دقیقه 60 داشت که مهمترین آن شوتی زیبا بود که ده خیا با واکنشی به موقع آن را مهار کرد. در ادامه شاهد به میدان آمدن رونالدو هم بودیم تا قدرت تهاجمی منچستر برای زدن گل برتری بیشتر شود ولی این اتفاق رخ نداد و بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هوای منچستر همچنان ابری و تیره باشد.

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری لیورپول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لیورپول به‌پایان رسید.

محمد صلاح در دقیقه ۱۶، اندرو رابرتسون در دقیقه ۴۵، کودی خاکپو در دقیقه ۵۰ و هاروی الیوت در دقیقه ۵۹ گل‌های لیورپول را رقم زدند.

ریچارلیسون در دقیقه ۷۲ و سون هیونگ مین در دقیقه ۷۷ دو گل از گل‌های خورده را جبران کردند.

خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام کد خبر 750936

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی