Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمونه اینزاگی عملکرد شاگردانش مقابل رم را تحسین می‌کند اما عدم تسلط کامل اینتر بر بازی را می‌پذیرد

سرمربی جوان نراتزوری، برای دومین بار در این فصل مچ ژوزه مورینیو را خواباند.

طرفداری | از دور یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا، امشب اینتر میزبان رم بود. این مسابقه با گل‌های ادین ژکو و الکسیس سانچز، با برتری ۲-۰ اینتر به پایان رسید تا افعی‌ها خود را به نیمه نهایی مسابقات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمونه اینزاگی پس از اتمام مسابقه در کنفرانس خبری شرکت کرد تا نظراتش در خصوص شرایط این دیدار را بیان کند:

بازیکنان امروز عملکرد خیلی خوبی داشتند، با توجه به این که بازی ساده‌ای را پشت سر نگذاشتیم. رم تیمی با کیفیت است و ترکیب قدرتمندی در اختیار دارد، اما ما به خوبی توانستیم که بازی را کنترل کنیم و شایسته صعود به نیمه نهایی بودیم. با توجه به شکست بدی که هفته قبل متحمل شدیم، امشب واکنش خوبی نشان دادیم. به بازیکن‌ها تبریک گفتم زیرا آن‌ها فقط ۲ و نیم روز زمان داشتند که خود را برای چنین مسابقه‌ای آماده کنند و این کار را به شکلی تحسین برانگیز انجام دادند.

نکته منفی این بازی برای اینتری‌ها، مصدومیت الساندرو باستونی بود: 

امیدواریم که باستونی مشکل جدی نداشته باشد. متاسفانه او در آن صحنه فرود بدی روی زمین داشت. حالا اعضای کادر پزشکی باشگاه آماده انجام تست‌های بیشتر بر روی او هستند و امیدواریم که غیبت او طولانی مدت نباشد. باستونی یک بازیکن بسیار بسیار ارزشمند برای تیم ما محسوب می‌شود. 

در کل زمان مسابقه تلاش کردیم که بر جریان بازی تسلط داشته باشیم، اما وقتی در مقابل رقبایی مانند رم، میلان، ناپولی و یا لیورپول قرار می‌گیرید، باید انتظار داشته باشید که در بخش‌هایی از مسابقه تیم تحت فشار قرار بگیرد. امشب در چنین موقعیتی قرار گرفتیم اما خودمان را به خوبی از آن خارج کردیم و تیم حریف خطرهای کمی را روی دروازه ما ایجاد کرد.

ایوان پریشیچ یک نمایش درخشان دیگر را ارائه کرد:

فکر می‌کنم پریشیچ جز بازیکنانی است که از ابتدای فصل در سطح بسیار بالایی فوتبال بازی می‌کند.

اینتر تیمی است که در صدر جدول سری آ قرار دارد، از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده و البته به نیمه نهایی کوپا ایتالیا رسیده است. بنابراین من فقط می‌توانم بابت این شرایط خوشحال باشم. می‌دانستیم که در روزهای آینده، بازی‌های سختی در پیش خواهیم داشت، اما با تمام وجودمان صعود به مرحله نیمه نهایی کوپا را می‌خواستیم و موفق شدیم که در مقابل تیم قدرتمند رم به این هدف دست پیدا کنیم.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس واکنش علیرضا بیرانوند به بیانیه پرسپولیس: قرارداد بازیکنان تاجیکستانی باشگاه با اجازه من در فدراسیون ثبت شد کنعانی زادگان 100 میلیون جریمه و دو بازی ملی محروم شد دنی آلوز و احتمال محرومیت دو جلسه ای از همراهی بارسلونا فصل کابوس وار یان اوبلاک؛ آماری افتضاح برای فاتح زامورا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها