Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنیر پیتزا یکی از محبوب ترین موادغذایی است که توسط انسان تولید شده است اما خوردن چه کاری با سلامتی بدن شما می کند؟

به گزارش برنا؛ پنیر پیتزا یکی از پرمصرف ترین پنیرهای جهان است و همواره بر سر مضرات ان برای سلامتی بدن بحث بوده است و دکترها توصیه می کنند که مصرف آن را به حداقل برسانیم.

اما هیچکدام از ما نمی دانیم وقتی پنیر پیتزا می خوریم چه اتفاقی در بدن ما می افتد که می گویند برای سلامتی ضرر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر به تفضیل درباره مسیر پنیر پیتزا در بدن حرف می زنیم.

۱. ورود به دستگاه گوارش: چربی های موجود در پنیر پروسس باعث یبوست و نفخ در روده ها می شوند . این نوع چربی خیلی سریع جذب روده می شود . همچنین سدیم و نگهدارنده زیادی که در این نوع پنیر وجود دارد ، سرطان های گوارشی را افزایش می دهد .

۲. ورود به کبد: چربی های اشباع باعث کند شدن عملکرد کبد می شوند . در نتیجه سموم در بدن تجمع پیدا می کنند که این موضوع به بافت های بدن آسیب می زند و ریسک ابتلا به سرطان را بالا می برد . این اختلالات در اثر مصرف زیاد پنیر در بلندمدت بروز می کنند .

۳. ورود به پوست: پنیر پروسس ، سطح انسولین و - IGF را در بدن بالا می برد که این ها رشد سلول های پوستی و تولید سبوم پوست را بیشتر می کنند . به همین خاطر است که مصرف زیاد آن باعث ایجاد آکنه های پوستی می شود . بنابراین پنیر پیتزا روی سلامت و زیبایی پوست شما نیز اثر منفی دارد .

4. ورود به قلب: چربی اشباع ، کلسترول و سدیم ؛ سه دشمن سرسخت قلب و عروق که در پنیر پیتزا به مقدار زیادی پیدا می شوند ! مصرف زیاد این سه ماده باعث اضافه وزن ، بیماری قلبی ، فشار خون ، سکته و حتی سردرد می شود .

۵. کل بدن: پنیر پروسس چربی اشباع زیادی دارد که مانع جذب اسیدهای چرب ضروری می شوند . اسیدهایی که در کاهش التهاب بدن نقش دارند . بنابراین باعث ایجاد التهاب در بدن می شود که آسیب های زیادی برای بدن به همراه دارد . همچنین این پنیر به سرعت باعث تجمع چربی در بدن می شود .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان سرطان ابتلا به سرطان رشد سلامت پوست قلب وزن بیماری قلبی فشار خون پنیر پیتزا پنیر پیتزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟

برخی افراد به خوردن مواد غیر خوراکی مانند خاک و... تمایل دارند، گاهی این تمایل در خانم‌های باردار رخ می‌دهد که ناشی از ویار بارداری است. حال علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی علت این تمایل به خوردن خاک یا مهر را تشریح کرد و گفت: این افراد، چون فقر آهن دارند٬ مهر می‌خورند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • (ویدئو) چه اتفاقی برای نتانیاهو خواهد افتاد؟
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم)
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو