Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سفارت ایالات متحده در امارات متحده عربی با صدور بیانیه‌ای خطاب به آمریکایی‌ها در این کشور در مورد گزارش‌های احتمالی حمله موشکی یا پهپادی جدید که ممکن است در ابوظبی رخ داده باشد، هشدار داد.

سفارت آمریکا در این ارتباط گفت: «گزارش‌هایی مبنی بر حمله احتمالی موشک یا پهپاد بر فراز ابوظبی امارات، امروز ۹ فوریه ۲۰۲۲ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت به شهروندان ایالات متحده توصیه می‌کند که فوراً اقدامات ایمنی را دنبال کنند و در صورت حملات بعدی در آینده هوشیار باشند.»

چند ساعت پیش از این، رسانه‌های عربی از از وقوع ۲ انفجار در پی اصابت موشک در پایتخت امارات خبر دادند. طبق اعلام رسانه‌ها، این ۲ انفجار در نزدیکی خیابان «فاطمه بنت مبارک» در ابوظبی روی داده است.

برخی رسانه‌ها از اعلام وضعیت اضطراری در ابوظبی و بستن تمام بزرگراه‌ها در این شهر خبر داده اند.

تصاویر و گزارش‌های اولیه وقوع حداقل یک انفجار در هتل Golden Tulip ابوظبی را تأیید می‌کنند. طبق اعلام رسانه‌ها، پلیس و نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه به طور گسترده حضور یافته‌اند.

رسانه‌های اماراتی وقوع انفجار را تأیید کرده اند اما مدعی شده اند هیچ خسارتی بر جای نگذاشته است.

این انفجار در حالی بود که همزمان جنگنده‌های سعودی به بمباران گسترده پایتخت یمن پرداختند. بر اساس گزارش المیادین، این بمباران‌ها باعث انفجارهای بزرگی در صنعاء شده است.

کد خبر 5420567

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی ایالات متحده امریکا ایالات متحده ابوظبی امارات یمن ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین عراق رژیم صهیونیستی مذاکرات وین ناتو ایران مسکو فلسطین واشنگتن سوریه ولادیمیر پوتین عربستان سعودی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، محمد سبزه زاری امروز در تشریح این خبر افزود: از اواسط روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ تا اواخر وقت سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۱  احتمال رخداد گردوخاک محلی و موقت در بعدازظهر‌ها وجود دارد.

وی گفت: این شرایط در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی استان موجب  کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گردوخاک می شود. 

سبزه زاری توصیه کرد که در این مدت احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سال‌خورده و کودکان، اتخاذ تمهیدات لازم توسط مسئولین در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • گزارش رسانه صهیونیست از فریبی به نام اسکله غزه + فیلم
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • (ویدئو) انفجار و دود در مرز اسرائیل همزمان با ارسال کمک‌های هوایی به غزه