Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هیچ مشکلی برای اعزام تیم ملی دوچرخه‌سواری به رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا در تاجیکستان وجود ندارد.

فرهنگ شادنیا در گفت‌وگو با میزان، درباره بدهی کهنه فدراسیون دوچرخه‌سواری به کنفدراسیون دوچرخه‌‌سواری  آسیا بابت عدم پرداخت حق عضویت ۵۰۰ دلاری در ۴ سال گذشته و علت ناآگاهی مسئولان فدراسیون از این موضوع، اظهار داشت: همانگونه اطلاعه دارید در روز‌های گذشته این خبر منتشر شد و کاملا هم درست است و باید مبلغ ۲ هزار دلار به حساب کنفدراسیون آسیا واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از روی کار آمدن محمد رشیدی به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و با پایان دوران خسرو قمری در این فدراسیون، یکی از افرادی که مسئول بخش بین‌الملل فدراسیون بود، تمامی ایمیل‌های فدراسیون را پاک کرده بود و به همین دلیل از سال گذشته که رشیدی و سپس هاشم‌کندی مدیریت فدراسیون را بر عهده گرفتند، هیچ ایمیلی در اختیار نداشتیم تا از این اتفاقات خبردار شویم.

وی در واکنش به اینکه تا چه زمانی برای پرداخت این بدهی به کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا و حضور در مسابقات جاده قهرمانی آسیا مهلت است، خاطرنشان کرد: در نامه آخری که از کنفدراسیون آسیا به دست ما رسید، فقط به میزان بدهی و دلایل پرداخت پول اشاره شده بود و راجع به مهلت برای پرداخت بدهی صحبتی نشده بود. از سوی دیگر اگر حسابی هم معرفی می‌شد بنابه محدودیت‌های انتقال پول برای کشور ایران، نمی‌توانستیم پولی منتقل کنیم. به همین خاطر قرار است این بدهی را در زمان حضور در کشور تاجیکستان و در محل برگزاری مسابقات به صورت نقدی واریز کنیم. در حال حاضر با مکاتبات صورت گرفته و در صورتی که بیماری کرونا اجازه دهد، هیچ مشکلی برای اعزام تیم ملی دوچرخه‌سواری به رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا در تاجیکستان وجود ندارد.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره اینکه آیا تیم ملی با همان ۱۷ نفر راهی مسابقات جاده قهرمانی آسیا می‌شود، اظهار کرد: احتملا یک سری تغییرات در تعداد نفرات اعزامی داشته باشیم. پیش از اعزام تیم ملی به تاجیکستان قرار است نفرات مد نظر کادر فنی در مسابقات بین‌المللی ترکیه شرکت کنند و در نهایت کادر فنی با بررسی نتایج در این مسابقات، رکابزنان نهایی برای اعزام به قهرمانی آسیا را مشخص خواهد کرد. طبق برنامه در نظر داریم تیمی منتخب شامل ۱۲-۱۳ رکابزن را به ترکیه اعزام کنیم؛ البته تیم مردان با اسپانسری تیم دانشگاه آزاد تبریز و تیم بانوان با حمایت مالی تیم سانتو عازم ترکیه خواهند شد.

شادنیا در پایان گفت: طبق برنامه تیم ملی دوچرخه‌سواری یازدهم اسفند ماه برای شرکت در تور ترکیه راهی این کشور همسایه خواهد شد و پس از مشخص شدن لیست نفرات منتخب، تیم ملی دوچرخه‌سواری ۵ فروردین ماه عازم مسابقات قهرمانی جاده آسیا در تاجیکستان خواهد شد. همچنین به احتمال زیاد تیم ملی دوچرخه‌سواری با ترکیبی حدود ۱۰ نفر راهی قهرمانی آسیا می‌شود. بیشتر بخوانید: اولین مردودی اساسنامه جدید فدراسیون‌ها؛ مخالفت اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری با حق رای وزارت ورزش

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری فرهنگ شادنیا قهرمانی جاده آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا فدراسیون دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود