Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:35:13 GMT

ابراز رضایت فلیک از حضور سوله در دورتموند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۶۰۲۷

ابراز رضایت فلیک از حضور سوله در دورتموند

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پیوستن مدافع بایرن مونیخ به بوروسیا دورتموند را به سود فوتبال آلمان دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۱، نیکلاس سوله بعد از آنکه با سران بایرن برای تمدید قرارداد به توافق نرسید تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره راهی بوروسیا دورتموند شود.

پیش بینی می شد که سوله با توجه به پیشنهادهایی که داشت بازی در خارج از بوندسلیگا را انتخاب کند اما او با پیوستن به دورتموند هواداران تیمش را شوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در واکنش به این تصمیم مدافع بایرن گفت: به نظرم این یک تصمیم درست بود. سوله از مدافعان بسیار خوب است و من کاملا سبک بازی او را می پسندم. قطعا این تصمیمی که سوله گرفت به سود فوتبال آلمان است آن هم در شرایطی که جام جهانی ۲۰۲۲ را پیش رو داریم.

او ادامه داد: دورتموند برای جذب سوله تلاش زیادی کرد. حضور این بازیکن در دورتموند باعث می شود تا بار دیگر رقابت برای قهرمانی بین دورتموند و بایرن جدی تر شود و این به سود فوتبال ملی ما است.

سوله باوجود آنکه در بایرن مونیخ نیمکت نشین است اما در تیم ملی فوتبال آلمان در ترکیب اصلی به میدان می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هانسی فلیک فوتبال آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک پس از درخشش در بایرن و کسب شش‌گانه با این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد اما نتایج ضعیفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور با او قطع همکاری کنند.

این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در چند ماه اخیر بارها و بارها نامش در کنار نام باشگاه بارسلونا به گوش رسیده بود اما در نهایت ژاوی تصمیم گرفت که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و حضور او در فوتبال اسپانیا منتفی شد.

تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به نیمکت این تیم به گوش برسد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری دوباره با این مربی آلمانی دارند.

اما حالا اسکای اسپورت خبر داده است که فلیک با وجود اینکه فرصت بازگشت به بایرن را دارد اما این تیم در حال حاضر در گزینه‌های او قرار ندارد و این مربی به صورت جدی به دنبال این است که بتواند مربیگری در خارج از کشور آلمان را هم تجربه کند و در حال حاضر پیشنهاد دیگری از تیم‌های آلمانی را قبول نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد