Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام سابق کاخ سفید فاش کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از ترس افشای علن، اسناد پاره شده را می جوید و می خورد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایندیپندنت، اوماروزا مانیگول نیومن، دستیار سابق کاخ سفید گفت که ترامپ "دوست داشت این اسناد را پاره کند زیرا متوجه شد که در مقطعی بسیاری از این اسناد حساس فاش خواهند شد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: یک بار پس از اینکه مایکل کوهن (وکیل سابق ترامپ) دفتر بیضی شکل کاخ سفید را ترک کرد و بعد از او من وارد دفتر بیضی شکل شدم دیدم دونالد داشت چیزی را می جوید که همین الان پاره کرده بود.

وی با اشاره به اینکه " این اتفاق خیلی عجیب بود زیرا ترامپ فوبیای میکروب دارد و کاغذ در دهانش نمی گذارد"، افزود: دونالد عادت داشت این چیزها را پاره کند.

افشای این اطلاعات یک روز پس از آن صورت می گیرد که مقامات آمریکایی چندین جعبه حاوی پیام های سیاسی متعلق به کاخ سفید را که به طور غیرقانونی در اقامتگاه ترامپ در فلوریدا نگهداری می شد، مصادره کردند.

روز سه شنبه روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" گزارش داد که دونالد ترامپ در حرکتی نامناسب اسناد ریاست جمهوری از جمله "نامه‌های عاشقانه" کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را از کاخ سفید خارج کرده بود و این‌ها از عمارت مارالاگوی او پس گرفته شد.

این اقلام شامل مکاتبات با کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی هم می‌شوند که زمانی ترامپ از آنها به عنوان "نامه‌های عاشقانه" یاد کرده بود و همچنین نامه‌ای از طرف باراک اوباما که برای او در کاخ سفید گذاشته بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای

راهکارهای تقویت همکاری‌ها و حمایت‌های سازمان ثبت در تثبیت مالکیت‌های مادی و معنوی سازمان انرژی اتمی در دیدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای پیشانی اقتدار کشور است اظهار کرد: این حوزه در راه رسیدن به اهداف بزرگ خود شهدای زیادی را تقدیم کشور کرده است و باید با همه توان برای تسریع و تسهیل امور این سازمان و تلاشگران آن تلاش کنیم.

وی با اعلام آمادگی کامل سازمان ثبت برای تثبیت کامل مالکیت اراضی و املاک این سازمان و صدور اسناد آن‌ها گفت: آمادگی داریم با انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری، خدمات مهمی را در حوزه املاک و کاداستر، ثبت شرکت‌ها و مؤسسات، ثبت مالکیت‌های معنوی و شناسه ملی اشخاص حقوقی با تسهیل و تسریع و ایجاد مسیر ویژه برای این سازمان و شرکت‌های زیرمجموعه و همکار آن ارائه دهیم.

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت صیانت از اموال و دارایی‌های فکری این سازمان جهت توسعه و گسترش فعالیت‌ها بویژه در بخش نیاز شرکت‌های دانش بنیان و نوآور به خدمات حوزه طرح‌های صنعتی، علائم تجاری و اختراعات و تثبیت مالکیت آن‌ها افزود: مرتفع کردن این نیازها مرهون مساعدت‌های سازمان ثبت است و با امضاء تفاهم نامه مشترک می‌توان گام‌های بزرگ و عملی برای حفظ و صیانت از این دارایی‌ها برداشت.

وی با اشاره به توطئه‌های مداوم دشمنان برای ضربه زدن به دستاوردهای بزرگ هسته‌ای اظهار کرد: ۱۳ موسسه پژوهشی قدرتمند با منابع بسیار زیاد و برخورداری از ظرفیت رسانه‌ای و شبکه‌ای گسترده در غرب با رصد مستمر فعالیت‌های ما سعی در مخدوش کردن جریان اطلاع رسانی و اخبار پیرامون صنعت هسته‌ای کشور را دارند تا به جای خدمات گسترده این عرصه برای مردم و کشور، تصویری سیاسی و امنیتی از آن ارائه کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نیروگاه اتمی ۶۳ میلیارد کیلو وات ساعت برق به شبکه تزریق کرده است و طی ۱۰ سال موجب صرفه جویی ۱۰۳ میلیون متر مکعب سوخت فسیلی شده است.

در این دیدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و هیئت همراه از آزمایشگاه‌های تولید رادیو داروهای درمانی و مجموعه تولیدی کیت‌های رادیو دارویی این سازمان بازدید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد