Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد. هفته گذشته، تیم والیبال مس رفسنجان در اولین حضور خود در لیگ برتر والیبال راهی پلی آف شد. مسی‌ها هفته گذشته با نتیجه ۳ بر ۲ هورسان رامسر را از پیش رو برداشتند و جواز حضور در مرحله پلی آف را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری ارومیه هم در سالن غدیر شهرداری ورامین را شکست داد تا امید‌های ساسان خداپرستی برای صعود به پلی آف از بین برود. فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی هم با شکست در بازی هفته گذشته صعودش به اما و اگر کشید. گرگانی‌ها هم مانند مس رفسنجان در اولین حضور خود می‌توانند راهی پلی آف شوند تا شگفتی برای لیگ والیبال کامل‌تر شود. آذرباتری ارومیه هم اولین تیمی شد که باید فصل آینده در لیگ دسته یک حضور پیدا کند. این تیم هفته گذشته با شکست برابر مقاومت شهداب یزد سقوط خود را قطعی کرد.

سایپا تهران – آذرباتری ارومیه

تیم والیبال سایپا امروز در حالی در خانه والیبال تهران میزبان آذرباتری ارومیه خواهد بود که برای بقا در لیگ برتر باید برابر تیم قعر نشین لیگ به برتری برسد. سایپا در بازی قبلی خود با حساب ۳ بر ۲ نتیجه را به سپاهان واگذار کرد تا کارش در ۲ هفته پایانی برای ماندن در لیگ برتر سخت‌تر شود. شاگردان به‌نژاد در بازی امروز محکوم به برد هستند و در صورت باخت برابر آذرباتری ارومیه به دسته یک لیگ والیبال سقوط خواهند کرد. تیم والیبال سایپا در حال حاضر با ۸ پیروزی، ۱۶ شکست و ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ قرار دارد.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه هم امروز در حالی میهمان سایپا خواهد بود که به لیگ دسته یک سقوط کرده است. آذرباتری ارومیه امروز می‌تواند برای حفظ آبرو برابر سایپا پیروز از زمین خارج شود که کار بسیار دشواری است. آذرباتری ارومیه در حال حاضر با ۶ پیروزی و ۱۸ امتیاز قعرنشین جدول لیگ والیبال است.

شهرداری گنبد – پاس گرگان

تیم والیبال شهرداری گنبد امروز در حالی میزبان گرگانی‌ها خواهد بود که در بازی هفته گذشته با نتیجه ۳ بر صفر راه یاب ملل مریوان را از پیش رو برداشت تا به صعود به مرحله پلی آف امیدوار شود. شاگردان عظیم جزیده در بازی امروز باید برابر پاس گرگان به برتری برسند تا بتوانند جواز حضور در پلی آف را بگیرند. گنبدی‌ها در صورت شکست از صعود به پلی آف باز خواهند ماند. شاگردان عظیم جزیده در حال حاضر با ۱۰ پیروزی، ١۴ شکست و ۳۳ امتیاز در جیگاه نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفته اند.

تیم والیبال پاس گرگان هم که تنها یک قدم با پلی آف لیگ برتر والیبال فاصله دارد کار سختی برابر شاگردان عظیم جزیده خواهد داشت. گرگانی‌ها در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر ۲ برابر شاگردان پیکان اکبری شکست خوردند، اما شانس صعود به پلی آف را از دست نداده‌اند. گرگانی‌ها در حال حاضر با ۱۱ پیروزی، ۱۳ شکست و با ۳۵ امتیاز در رده هشتم ایستاده اند.

برنامه کامل هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان:

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

ناظر فنی: شهباز صدری، ناظر داوری: حسین پورکاشیان، داور اول: محمد آقایی و داور دوم: علیرضا پوردهقان

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶

لبنیات هراز آمل – شهرداری ارومیه

ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول: داود نافعی و داور دوم: مهرداد شوشتری

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶

سایپا تهران – آذرباتری ارومیه

ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر ویژه: محمد منصوری، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: محمدرضا درفش‌کاویان و داور دوم: حامد آقابراری

ورامین، سالن شهید گل‌عباسی، ساعت ۱۶

شهرداری ورامین – راه‌یاب ملل مریوان

ناظر فنی: ابراهیم محبوب عشق‌دوست، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: احمد سرمست و داور دوم: اکبر شرقی

یزد، سالن شهداب، ساعت ۱۶

مقاومت شهداب یزد – مس رفسنجان

ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر داوری: حمید حق‌بین، داور اول: وحید پورکاشیان و داور دوم: مجتبی اسپرغم

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

هورسان رامسر – پیکان تهران

ناظر فنی: یونس حسن‌زاده، ناظر داوری: نادر انصاری، داور اول: محمد محبوب عشق‌دوست و داور دوم:علی‌اکبر پاکدلان

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶:۱۵

شهرداری گنبد – پاس گرگان

ناظر فنی: علیرضا گیلانی، ناظر ویژه: نورقلی نیازی، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: مسعود ذوقی و داور دوم: اسماعیل رزقی

بیشتر بخوانید 

پیروزی سخت سپاهان برابر سایپا در شب سقوط آذرباتری به لیگ دسته یک والیبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال لیگ برتر والیبال آذرباتری ارومیه حال حاضر شهرداری گنبد تیم والیبال ناظر داوری هفته گذشته داور دوم گرگانی ها پاس گرگان پلی آف داور اول ناظر فنی ساعت ۱۶ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که خود را برای قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می رود.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

نشست هماهنگی این مسابقات امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت) به صورت آنلاین برگزار شد و از ایران مسعود یزدان‌پناه به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، مرتضی افجه‌ای به عنوان مسئول VIS رقابت‌ها، مهدی احمدی آذر سرپرست تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران و محمد شاهمیری مسئول کمیته داوران آسیای مرکزی در آن شرکت کردند.

همچنین محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی، یعقوب رئیس فدراسیون والیبال پاکستان، نالک‌کا از سری لانکا به عنوان دبیر کاوا و نمایندگانی از تیم‌های شرکت کننده در این نشست حضور داشتند که مسایل فنی مطرح و برنامه مسابقات مشخص شد.

این رقابت‌ها در سالن ۱۰ هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی قرار زیر است:

شنبه ۲۲ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ ایران – ترکمنستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – قرقیزستان

ساعت ۱۸؛ افغانستان – پاکستان

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ قرقیزستان – ترکمنستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – پاکستان

ساعت ۱۸؛ ایران – افغانستان

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ سری‌لانکا – افغانستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ ایران – قرقیزستان

ساعت ۱۸؛ترکمنستان – پاکستان

روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ ایران – سری‌لانکا

ساعت ۱۵:۳۰؛ افغانستان – ترکمنستان

ساعت ۱۸؛ قرقیزستان – پاکستان

پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت

ساعت ۱۳؛ افغانستان – قرقیزستان

ساعت ۱۵:۳۰؛ ترکمنستان – سری‌لانکا

ساعت ۱۸؛ ایران – پاکستان

جمعه ۲۸ اردیبهشت

ساعت ۱۵؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)

ساعت ۱۷:۳۰؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول)

کد خبر 6092260 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید