Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران گفت: نظام صنفی کشاورزی در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی از حق کشاورزان دفاع می‌کند تا قیمت محصولات و هزینه‌های تمام شده به نفع کشاورز تمام شود.

قاسم پیشه‌ور در گفت‌وگو با میزان، در خصوص قیمت گذاری محصولات کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۱، گفت: قیمت گذاری محصولات کشاورزی در سال جدید توسط شورای قیمت گذاری وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود حتی برخی از قیمت‌ها نیز برای سال زراعی جدید اعلام شده است

وی در خصوص روند بررسی مطالبات کشاورزان از طریق نظام صنفی کشاورزی بیان کرد: قانون گذار ۴ مسئولیت را به نظام صنفی کشاورزی محول کرده که شامل سازماندهی، ساماندهی و نظم بخشی و دفاع از حقوق جامعه بهره برداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران بیان کرد: تامین اجتماعی از سال گذشته بر اساس بخشنامه‌ای بیمه کشاورزان را آزاد حساب می‌کرد که طبق پیگیری و شکایات نظام صنفی کشاورزی این بخشنامه ابطال شد بنابراین تامین اجتماعی به استان‌ها نامه‌ای مبنی بر ابطال بخشنامه  ارسال کرد.

پیشه ور اظهار کرد: همچنین نظام صنفی کشاورزی در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی از حق کشاورزان دفاع می‌کند تا قیمت محصولات و هزینه‌های تمام شده به نفع کشاورز تمام شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به این که قیمت تراکتور بی رویه افزایش پیدا می‌کند کشاورزان توان خرید ندارند بنابراین نظام صنفی کشاورزی از منبع قانونی وارد شده و از حقوق کشاورزان دفاع می‌کند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران عنوان کرد: نظام صنفی کشاورزی در کمیسیون کشاورزی نیز ورود پیدا کرده و خواسته‌های کشاورزان اعم از آب بها، هزینه‌های تمام شده محصولات کشاورزی، فروش محصولات کشاورزی و استفاده از تسهیلات بانکی را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: سطح کشت ۶ میلیون هکتارگندم عملیاتی و اجرایی شده است

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی کشاورزان نظام صنفی کشاورزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کشاورزان نظام صنفی کشاورزی قیمت گذاری محصولات کشاورزی نظام صنفی کشاورزی کشاورزان دفاع شورای قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند