Web Analytics Made Easy - Statcounter

پولاد کیمیایی با اشاره به اینکه فیلم «خائن‌کشی» همه مولفه‌های سینمایی مسعود کیمیایی را در خود دارد تأکید کرد که مخاطبان سینمای کیمیایی در این فیلم نگاه جدیدی از این کارگردان را شاهد خواهند بود.

پولاد کیمیایی بازیگر و کارگردان سینما که امسال با فیلم «خائن‌کشی» به عنوان بازیگر در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: من سال‌هاست که در سینمای ایران به عنوان بازیگر فعالیت دارم و در فیلم‌های مسعود کیمیایی نیز ایفای نقش کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره سینمای کیمیایی با واقع‌بینی نظر می‌دهم و از انتقاد هم استقبال می‌کنم و این بحث را جدا از این می‌دانم که او پدرم است چرا که در سینما مسعود کیمیایی برای من یک سینماگر است که حتی شاید دنیای ما با هم تفاوت داشته باشد.

کیمیایی خاطرنشان کرد: تجربه بازی در فیلم «جرم» برای من اتفاق بسیار خوبی بود و در بین آثار اخیر مسعود کیمیایی به نظرم «جرم» جایگاه ویژه‌ای داشت. پس از فیلم «جرم» درباره دو فیلم «قاتل اهلی» و «خون شد» با وجود اینکه درونمایه آثار را می‌پسندم، در اجرا این دو اثر برای من چندان مورد پسند نبودند ولی از نظر من «خائن‌کشی» نقطه عطفی در آثار سینمایی سال‌های اخیر مسعود کیمیایی است.

وی افزود: «خائن‌کشی» مخاطبان سینمای کیمیایی را یاد «سرب» خواهد انداخت و علاوه بر اینکه نشانه‌های سینمای کیمیایی را در این اثر شاهد هستیم، نگاه جدیدی را با «خائن‌کشی» در سینمای این کارگردان خواهیم دید. به نظر من مخاطبان سینمای کیمیایی «خائن‌کشی» را می‌پسندند. فیلمبرداری عالی و بازی بازیگران نقاط عطف این فیلم هستند و «خائن‌کشی» در فیلمنامه موضوعی را مطرح می‌کند که بسیار قابل بحث است.

بازیگر فیلم سینمایی «گشت 3» در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: در این فیلم من نقش شخصی را بازی می‌کنم که پایبند به یک اصول مشخص است که البته بیشتر از این درباره این شخصیت نمی‌توانم توضیح بدهم. قصه «خائن‌کشی» در سال‌های دهه 1330 روایت می‌شود و طبیعتاً به لحاظ تکنیکی و پروداکشن زحمات بسیاری برای این فیلم کشیده شده است و نکته جالب توجه این است که این فیلم با بودجه بخش خصوصی ساخته شده است. به همین دلیل به نظر من علی اوجی با توجه به تجربه فروش فیلم‌هایی از این دست در گیشه و عملکرد چند اثر اخیر کیمیایی در فروش ریسک بالایی را به جان خریده که از این بابت سرمایه‌گذاری بر این فیلم قابل تقدیر است چرا که او می‌توانست به جای این فیلم یک اثر کمدی بسازد یا نهایتاً بودجه آن را صرف دو فیلم کند.

کیمیایی در پایان گفت: علاوه بر تهیه‌کننده دیگر عوامل این فیلم هم اکثراً جوان هستند و مسعود کیمیایی سعی داشت سلایق نسل امروز را هم در اثرش مدنظر قرار دهد و به همین دلیل با استفاده از جوانان در بین عوامل سعی بر این شد که در کنار حفظ مولفه‌های سینمایی کیمیایی فیلمی امروزی ساخته شود. من «خائن‌کشی» را از بهترین آثار مسعود کیمیایی می‌دانم و خوشبختانه پس از سختی‌هایی که مسعود کیمیایی در ساخت این فیلم متحمل شد اثری قابل تأمل و دیدنی ساخته شده است که امیدوارم اتفاقات خوبی برای آن رخ دهد.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فرهنگ و هنر سینمای ایران مسعود کیمیایی بازی فیلم سینمایی بخش خصوصی بودجه جشنواره فیلم فجر سینمای ایران فرهنگ و هنر مسعود کیمیایی برنا سینمای کیمیایی مسعود کیمیایی خائن کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»

آفتاب‌‌نیوز :

ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد. قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است. نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد