Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فرس، مصطفی لشگری در گفت و گو با برنامه تلویزیونی در شبکه سه در مورد آخرین وضعیت این باشگاه در مورد پرونده علیرضا بیرانوند اظهار داشت: دیروز مفصل با خود بیرانوند و  وکیل او صحبت کردیم. امروز سعی می کنیم توافقات نهایی شود. خود بیرانوند هم  به خاطر پرسپولیس هم همکاری کرد و قرار شد مطالباتش پرداخت بشود و در یکی دو قسط هم بقیه مبلغ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شالله سعی می کنیم که او هم رضایت دهد و پنجره باز شود تا بتوانیم فعالیت در نقل و انتقالات را ادامه دهیم. اول از همه قرارداد گوهری را ثبت کنیم. همچنین سایر بازیکنان دیگری که در حال مذاکره با باشگاه هستند. 

وی در پاسخ به این سئوال که قرار است در توافق اولیه با بیرانوند یک میلیارد به او بدهید گفت: در مورد رقم خیلی بحث شده اما هنوز توافق نهایی نکردیم اما در همین حدود توافقاتی شده و بیرانوند هم لطف کرده که در سه قسط مطالباتش را بدهیم و امیدواریم امروز به سرانجام برسد. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت مهدی شیری و درخواست کادرفنی در مورد قرار گرفتن در فهرست مازاد و اینکه گفته می شود رامین رضاییان در حال بازگشت به پرسپولیس است، عنوان کرد: رضاییان باید رضایتنامه اش را از باشگاه الدحیل بگیرد و هرگاه این اتفاق بیفتد می توانیم در موردش حرف بزنیم. ما با این بازیکن صحبت کردیم اما مهم این است که او بتواند رضایتش را از باشگاه قطری بگیرد و مرحله اصلی همین است. تا این موضوع حل نشود قاعدتا ما نمی توانیم با او مذاکره کنیم اما رضاییان در لیست خرید گل محمدی هست. 

لشگری در ارتباط با توافقات با باشگاه پدیده در خصوص رضایتنامه یحیی گل محمدی سرمربی این تیم هم افزود : هفته گذشته یک جلسه ای بین آقایان درویش و حمیداوی برگزار شد. دو سه سالی است که پرسپولیس درگیر این پرونده است.قرار شد تا  آخر هفته بخشی از مطالبات باشگاه پدیده پرداخت شود و بخشی در اسفند. حمیداوی قبول کرد که مابقی در چند قسط پرداخت شود و طی امروز و فردا بخش اول پرداخت می شود و  مشکلی از این بابت نیست. شخص حمیداوی محبت زیادی کرد. 

وی در جواب به این پرسش که رقم رضایتنامه در نهایت چقدر شد و اینکه گفته می شود 16 میلیارد تومان پرسپولیس باید بدهد درست است یا خیر، تصریح کرد: رقم چند بحث دارد. یک رای کمیته استیناف هست که 7 میلیارد و 800 میلیون تومان است اما اصل مبلغ 4 میلیارد تومان بود اما به دلیل دیرکرد در پرداخت پول و طبق توافقات قبلی که هر روز دیرکرد 10 میلیون تومان جریمه دارد، این مبلغ اضافه شده است و به مبلغ 16 میلیاد تومان رسیده است. 

لشگری تاکید کرد: اما چیزی که ما با باشگاه پدیده توافق کردیم همان 9 میلیارد تومان است البته باشگاه پدیده روی رای کمیته استیناف که برای سال گذشته بوده مقداری هم خودشان اضافه کردند. رقم های دیگر که مطرح می شود درست نیست. خود باشگاه پدیده هم نخواست 16 میلیارد را بگیرد. رای برای سال گذشته بوده اما باشگاه پرسپولیس سال گذشته اقدامی برای پرداخت پول نکرده و به همین دلیل دوباره این رقم بیشتر شده است اما در نهایت قرار بر این شد که همان 9میلیارد تومان داده شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس باشگاه پدیده علیرضا بیرانوند میلیارد تومان باشگاه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس

حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی را در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

tags # علیرضا بیرانوند ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق