Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسابقات تیمی قهرمانی جهان اولین رویداد رسمی است که تیم ملی تنیس روی میز بانوان در پیش دارد، گفت: قرار بود این رقابت ها خردادماه سال آینده برگزار شود اما با تصمیم فدراسیون جهانی زمان برگزار مسابقات به اواخر فرودین ماه تغییر کرد. البته به نظر می رسد هنوز انجام این مسابقات قطعی نباشد چون از برخی همتایان و مسئولان دیگر کشورها صحبت هایی در رابطه با لغو احتمالی شنیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته فدراسیون جهانی هنوز در رابطه با لغو مسابقات تیمی قهرمانی جهان هیچ تصمیم گیری یا اطلاع رسانی رسمی نداشته است، بنابراین مبنای برنامه ریزی های ما حضور در این رقابت هاست که اهمیت زیادی دارد و قرار است نسبت به ادوار گذشته با شیوه جدیدی برگزار شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان خاطرنشان کرد: برای تعیین ترکیب تیم ملی تنیس روی میز طی روزهای ۲ تا ۱۱ اسفندماه مسابقات انتخابی طی سه مرحله برگزار می شود. البته ندا شهسواری که نفر اول بازیکنان ایرانی در رنکینیگ جهانی است به صورت انتصابی در ترکیب قرار دارد. سایر بازیکنان که احتمالا چهار نفر خواهند بود از طریق رقابت های انتخابی مشخص می شوند.

به گفته حمیده ایرانمنش، خروجی مسابقات انتخابی تیم ملی و ترکیبی که از این رقابت ها تشکیل می شود علاوه بر مسابقات تیمی قهرمانی جهان برای اعزام به بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هم ملاک خواهد بود.

وی تاکید کرد: در واقع این دو رویداد هم در برنامه های مصوب تیم ملی قرار دارند و جزو اعزام های مصوب به حساب می آید که حضور در آنها مبنای برنامه های آماده سازی خواهد بود. بعد از مسابقات تیمی قهرمانی جهان، ملی پوشان تنیس روی میز بانوان باید برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی آماده شوند که خیلی هم زیاد مورد توجه است.

ایرانمنش در مورد برنامه آماده سازی پیشنهادی برای شرکت در مسابقات مصوب گفت: تا زمان برگزاری انتخابی تیم ملی و مشخص شدن ترکیب تیم ملی که برنامه قابل اجرایی نداریم. البته که در این فاصله زمانی بازیکنان درگیر مسابقات باشگاهی هستند. ندا شهسواری، مهشید اشتری، پریناز حاجیلو و مریم صامت در لیگ ترکیه مشغول هستند. سومین سال است که مریم صامت در ترکیه بازی می کند و سه بازیکن دیگر اولین حضور خود را در لیگ این کشور تجربه می کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاکید کرد: این برای نخستین باراست که چهار بازیکن ایرانی همزمان در لیگ ترکیه دست به توپ هستند و این موضوع می تواند نتیجه خوبی برای تنیس روی میز کشورمان داشته باشد. در لیگ ترکیه تعداد تیم ها زیاد است و به طبع آن بازیکنان ما با نفرات زیادی روبرو می شوند. همین تجربه می تواند کمک حال تیم ملی هم باشد.

وی به حضور تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مسابقات قطر اشاره کرد و گفت: بعد از انتخابی تیم ملی این رقابت ها برگزار می شود. ایران با سه بازیکن در این رویداد شرکت می کند. البته نتایج انتخابی تیم ملی مبنای تعیینی ترکیب اعزامی به قطر نخواهد بود چراکه فرصت اعلام اسامی نفرات اعزامی محدود است و از حالا باید مشخص شود.

ایرانمنش تصریح کرد: مسابقات قطر و بازگشت با کشور همزمان با ایام نوروز می شود. به همین دلیل شاید برای بازیکنان استراحت چند روزه در نظر بگیریم اما خیلی زود باید تمرینات داخلی را آغاز کنیم تا برای سفر به چین و شرکت در مسابقات تیمی قهرمانی جهان آمادگی به موقعی کسب کنیم.

کد خبر 5419796

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران مسابقات قهرمانی جهان بازیهای کشورهای اسلامی بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران سوپرجام فوتبال کشتی آزاد تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران فوتسال تکواندو جواد نکونام یحیی گل محمدی جام حذفی تیم ملی تنیس روی میز بانوان مسابقات تیمی قهرمانی جهان انتخابی تیم ملی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین همدان، امیرحسین حسنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۱۷ آبان سال گذشته هیات وزنه برداری استان را با تعداد ۲۹ ورزشکار بیمه شده تحویل گرفتیم، اظهار داشت: اما طی ۹ ماهی که خادم وزنه برداری هستیم توانستیم بدهی‌ ۴۰۰ میلیون تومانی را که از دو دوره قبل هیات بود، با کمک فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان پرداخت کنیم.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه برگزاری رویداد کراس فیت در تیرماه را در برنامه داریم، افزود: همچنین در نظر داریم مسابقه بین المللی و یا چند جانبه بین المللی را نیز در همدان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را در همدان داریم، بیان کرد: در مسابقات کشوری تمامی استانداردهای جهانی رعایت می شود.

حسنی ادامه داد: در این مسابقات ۵۵۰ نفر ورزشکار حرفه ای به مدت ۸ روز و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت می پردازند که چهار روز اول مسابقات بانوان و چهار روز بعدی آقایان می باشند.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی کشور ۱۲۰ مدال تقسیم می شود، گفت: تیم ها روندی را که طی می کنند مانند مسابقات المپیک است و این تیم ها هستند که مدال می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در رده سنی جوانان و نوجوانان بانوان حرفی برای گفتن داریم، عنوان کرد: در انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور می توانیم سکویی را از آن خود کنیم؛ همچنین ۴ داور از استان در این مسابقات حضور دارند.

حسنی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات در دانشگاه آزاد مسابقات برگزار می شود، اظهار داشت: خوابگاه، رستوران و محل تمرین ورزشکاران همگی در دانشگاه آزاد انجام می شود و تمامی استان ها نیز در این مسابقات شرکت دارند.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار می شود، افزود: حدود یک میلیارد و۲۰۰ هزار تومان هزینه مسابقات قهرمانی کشور است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های هیات وزنه برداری استان گفت: پارسال تعداد بیمه گذاران ما به ۱۴۰ نفر در کراس فیت و ۱۱۲ نفر در وزنه برداری رسید.

حسنی با تاکید بر اینکه همدان، ملایر، کبودراهنگ، رزن و تویسرکان در رشته وزنه برداری فعال هستند، بیان کرد: بیشترین بیمه گذاران هیات وزنه برداری را بانوان تشکیل دادند چراکه در سال ۱۴۰۲ در مدارس استعدادیابی برگزار کردیم.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه ملایر و همدان استعدادهای خوبی در این رشته دارند، عنوان کرد: ملایر پایلوت وزنه برداری استان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشور پخش زنده را از طریق صدا و سیما داریم، گفت: اسم و نام همدان در کشور دیده می شود و جا دارد از استاندار درخواست کنیم به هیات وزنه برداری کمک کنند تا این رشته به روزهایی که در اوج بود، برسد.

حسنی با بیان اینکه در اردوی تیم ملی ۳ نماینده حتما خواهیم داشت، عنوان کرد: شاهد حضور مربی از استان در اردو نیز می باشیم و هچنین سعی داریم میزبان اردوی تیم ملی و حتی اردوی مسابقات المپیک در همدان باشیم.

مدیرعامل تولیدات ورزشی متحد نیز در ادامه گفت: شرکت متحد تولید و توزیع و فروش لوازم ورزشی و بدنسازی را بر عهده دارد و تمامی استانداردهای جهانی را دارد.

مهدی غفاری با بیان اینکه برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور را در همدان تجربه خواهیم کرد، افزود: امید داریم بتوانیم به لحاظ تجهیزات حرفه ای وزنه برداری در کنار ورزشکاران و هیات وزنه بردای استان باشیم.

وی با بیان اینکه بیشترین عمده فروش ما به خارج استان است، اظهار داشت: شرکت متحد در دو لاین تولید بدنسازی و تجهیزات وزنه برداری فعالیت دارد و تاکنون به عراق، روسیه و انگلیس صادرات داشته است.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه برداری به مناسبت گرامیداشت شهدای مواد مخدر کشور
دبیر هیات وزنه برداری استان همدان نیز در ادامه گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه برداری به مناسبت گرامیداشت شهدای مواد مخدر کشور می باشد که از خانواده شهدا نیز تجلیل به عمل خواهیم آورد.

مهدی عباسی با بیان اینکه با انتخاب امیرحسین حسنی به عنوان رئیس هیات وزنه برداری، همدان از رتبه ۲۹ کشوری به رتبه ۹ طی ۹ ماه ارتقا یافت، اظهار داشت: در گذشته هیات وزنه برداری وزشکار محور بود اما اکنون قانون محور شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از ۱۵ سال تجهیزات وزنه برداری همدان انجام شد، افزود: سالن ملایر که پایلوت وزنه برداری همدان است بازسازی و تجهیز شد و بازسازی سالن همدان نیز در حال انجام است.

نایب رئیس هیات وزنه برداری استان همدان نیز در ادامه گفت: در نهاوند استعدادهای بالایی در حوزه بانوان داریم مانند عسل کدخدایی که قهرمات آسیا شد.

طاهره یادگاری با بیان اینکه در رزن و کبودراهنگ در حال راه اندازی وزنه برداری بانوان هستیم، اظهار داشت: شهرستان فعال استان، ملایر است.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشور ۱۰ نفر شرکت کننده بانوان داریم، در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی هیات وزنه برداری استان پیشرفت ورزشکاران است.

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم