Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:05:33 GMT

جلوی کوه‌خواری در «لاورده» را بگیرید

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۷۰۲۶

جلوی کوه‌خواری در «لاورده» را بگیرید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح هادی روستا لاورده اظهار داشت: به منظور بهبود زیرساخت‌های روستایی در این شهرستان برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در نقاط مختلف این شهرستان بیان کرد: تلاش داریم که برای تأمین مطالبات و نیازهای مردم در روستاهای شهرستان قدم‌های اساسی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کنگان ادامه داد: طرح هادی روستا لاورده به میزان سه هزار و ۹۰۰ متر مربع اجرای آسفالت با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نفت اجرا و تکمیل شده است.

غریبی اضافه کرد: تمام اهتمام خود را به کار خواهم بست تا مسائل و دغدغه‌های شهروندان را پیگیری کنم و تا جایی که میسر است موانع آنها برطرف شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان کنگان به دهیار لاورده دستور داد: جلوی کوه خواری و تعرض به منابع ملی را بگیرید و تخلفات را سریع و صریح گزارش دهید.

کد خبر 5420697

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان بوشهر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا افتتاح طرح عمرانی بارش برف عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید