Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - علی حیدری گفت: عملیات اجرایی لایروبی و ساماندهی بالادست سد میل و مغان که از سال گذشته شروع شده بود، هم اکنون بالغ بر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در دیدار با با فرماندار و امام جمعه اصلاندوز گفت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل پیگیری‌های لازم برای تخصیص منابع مالی جهت انجام عملیات تعمیر، نگهداری و بازسازی شبکه آبیاری و زهکشی مغان به دلیل قدمت این شبکه بعمل آورده است که به محض تخصیص اعتبارات عملیات اجرایی را شروع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: همگرایی و همسویی با شهرستان‌ها به منظور پیشبرد اهداف و فعالیت‌ها حضور در بین مردم و خدمت رسانی به مردم جزو اولویت‌های ما در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل است و این برنامه بیشتر از گذشته تقویت خواهد شد.

حجت الاسلام اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز نیز با تاکید بر همراهی و همکاری مسئولین شهرستان با بخش آب استان گفت: مغان سرشار از نعمت خداوند است که باید دست در دست هم بدهیم و موانع توسعه منطقه را از میان برداریم.

عباس مینایی، فرماندار شهرستان اصلاندوز هم ضمن قدردانی از فعالیت‌های بخش آب در شهرستان مرزی اصلاندوز گفت: تامین منابع آب تعاونی‌های شبکه خداآفرین جزو برنامه‌های آتی است که باید برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

او می‌گوید: جهاد کشاورزی استان نیز به دلیل کاهش بارندگی‌ها و ذخایر آبی باید نسبت به ترویج فرهنگ مصرف و رعایت الگوی کشت برنامه ریزی‌های لازم را بعمل آورد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لایروبی رودخانه ها پیشرفت فیزیکی تخصیص اعتبار عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه پنجشنبه پس از بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری و نیروگاه نکا با اشاره به بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری گفت: این پروژه در مقطعی یک توقفی داشت و اکنون دارای پیشرفت خوبی است.

وی با اظهار اینکه اختلاف جزئی بین کارفرما و پیمانکار وجود دارد ادامه دارد، گفت: این اختلافات باید سریع‌تر حل و امیدواریم که اسرع وقت وارد مدار شود.

وی گفت: یک سری کارهای اجرایی شامل محوطه سازی و راه دسترسی وجود دارد که بسیج سپاه کربلا در حال انجام آن است.

وی همچنین با اشاره به بازدید از نیروگاه نکا با تبریک روز کارگر و فعالان عرصه کار و تولید اظهار کرد: این بازدید با هدف بررسی تنش‌هایی که در حوزه برق مواجه هستیم صورت گرفت.

نوری با اشاره به قدمت نیروگاه نکا به محدودیت‌های فراروی اشاره و اضافه کرد: پس روی آب دریا و تأمین قطعات از جمله مسائل فراروی محسوب می‌شود و سبب شد تا نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند.

وی لایروبی حوضچه نیروگاه را از نیازها خواند و گفت: نوسازی واحدهای نیروگاهی هم نیز در دست اقدام است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه متخصصان نیروگاه نکا از دانش فنی و تخصص لازم برخوردار هستند گفت: به نظرم باید از روش‌های تأمین مالی جدید و پایدار استفاده کنیم و زمینه مشارکت مردم در این پروژه‌ها را فراهم کنیم.

کد خبر 6088746

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس