Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکاووس سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا این خبر را داد و گفت: بخش‌های باقیمانده این آیین نامه روز گذشته در نشست هیات اجرایی کمیته‌ملی‌المپیک پس از بررسی به تصویب رسید و اکنون در حال ویرایش است.

وی در ادامه می‌گوید: هفته آینده هم این آیین‌نامه برای اعضای مجمع عمومی کمیته‌ ملی‌ المپیک ارسال می‌شود و سپس در مجمع عمومی سالیانه ۱۷ اسفند که انتخاباتی نیست به تصویب می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیته‌ ملی‌ المپیک در پاسخ به این سوال که در صورت تصویب آن چه زمانی برای کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) ارسال می‌شود، گفت: با تصویب آن در مجمع عمومی ۱۷ اسفند و پس از ترجمه در همان ماه به نهاد بین‌المللی ورزش ارسال خواهد شد.

سعیدی درباره اینکه اگر این آیین‌نامه در مجمع عمومی ۱۷ اسفندماه به تصویب اعضا نرسد چه خواهد شد که توضیح داد: اگر ایرادی به آیین‌نامه اجرایی انتخابات از سوی اعضای مجمع وارد شود، باید دوباره اصلاحات صورت بگیرد و مجدد برای اعضای مجمع ارسال کنیم.   

وی درباره مجمع انتخاباتی کمیته‌ ملی‌ المپیک هم گفت: مجمع‌ انتخاباتی کمیته‌ با تصویب اعضای مجمع و تایید آی.او.سی برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک درباره تخصیص اعتبارات به فدراسیون در کمتر از ۲ ماه مانده به پایان سال گفت: بودجه امسال به طور کامل به فدراسیون‌ها پرداخت شده است و علاوه بر آن ۲۰ درصد دیگر هم تخصیص داده شد.

سعیدی افزود: اگر منابعی در اختیار این نهاد قرار گیرد، امکان پرداختی به فدراسیون‌هایی که شرایط خاص دارند، وجود دارد.

وی درباره شرایط بازدید اعضای هیات اجرایی از اردوهای تیم‌های ملی به دلیل سویه اُمیکرون در کشور گفت: اردوها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است اما بازدید از تیم‌های ملی منوط به فراهم شدن شرایط  ناشی از ویروس کرونا است.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک مجمع انتخاباتی بودجه ۱۴۰۰ کیکاووس سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک مجمع انتخاباتی بودجه ۱۴۰۰ کمیته ملی المپیک مجمع انتخاباتی بودجه ۱۴۰۰ کیکاووس سعیدی اعضای مجمع مجمع عمومی آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴

موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی شورای اسلامی شهرمشهد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی متناسب با هویت شهر مشهد گفت: براساس مناسبت‌های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز و همچنین ایام شهادت‌ها و ولادت ها، برای ورود زائرین به مشهدالرضا برنامه ریزی‌های داشته و انجام داده ایم از جمله دفترچه‌های راهنمای زائر حاوی معرفی اماکن زیارتی و سیاحتی تهیه شده و در اختیار زائران قرار گرفته است.

او افزود: کارگروه ملی زیارت اعتبارات خوبی برای مشهد مقدس تصویب و پیش بینی کرده ولی هیچکدام محقق نشده است. به عنوان مثال طبق تصویب در این کارگروه، سهمیه اتوبوس دولتی برای مشهد ۹۰۰ عدد بوده، اما متاسفانه حتی یک اتوبوس هم از این طریق به ناوگان اتوبوسرانی ما اعطا نشده است.

سخنگوی شورای شهر مشهد ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ مصوب کردیم که در مناطق حاشیه شهر مشهد ده خط اتوبوسرانی شهری با ۹۰ درصد تخفیف خدمات ارائه کند و این امر صورت گرفت و همچنان انجام می‌شود. در سال ۱۴۰۲ نیز طرح رایگان شدن خطوط اتوبوس‌های منتهی به حرم مطهر رضوی برای زایران را تصویب کردیم، اما این مصوبه در کمیته انطباق رد شد.


حاجی بگلو در خصوص تغییر نام خیابان طبرسی منتهی به حرم مطهر رضوی به نام امام جواد (ع) بیان کرد: هر طرحی برای بررسی در شورا باید حداقل امضای پنج یا هشت نفر از اعضا را داشته باشد که این طرح هم چنین بود، اما بنده از اسامی اعضا موافق آن اطلاعی ندارم، اما این مصوبه در کمیته انطباق تایید نشده و صورت نخواهد پذیرفت.

او در خصوص پروژه خطوط مترو در مشهد تصریح کرد: طبق وعده شهرداری تا پایان ۱۴۰۴ حفاری‌های مترو به پایان خواهد رسید و بعد از آن بیشتر درگیر تجهیز و آماده سازی ایستگاه ها، ریل گذاری و خرید واگن خواهیم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درباره پرداختی‌ها به پیمانکاران شهرداری تاکید کرد: شهرداری مشهد حدود ۴ هزار پیمانکار در پروژه‌های مختلف دارد و آنها قلب تپنده شهرداری هستند. به زودی پرداختی‌های این پیمانکاران  واریز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور