Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@15:51:16 GMT

پیروزی فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا با معروف و موسوی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۷۲۸۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایسنا، هفته پنجم لیگ قهرمانان والیبال اروپا برگزار شد که در یکی از مهمترین رقابتها تیم والیبال فنرباغچه به مصاف تیم والیبال کن، نماینده فرانسه رفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

این رقابت جذاب در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۱۹ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۹ به سود نماینده ترکیه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید معروف و سید محمد موسوی برای اولین بار  کنار هم در ترکیب فنرباغچه به میدان رفتند.  

حضور دو والیبالیست ایرانی درحالی بود که تیم فنرباغچه توانست در این بازی کامبک بزند و نتیجه بازی باخته را به سود خود تمام کند.

در این رقابت سید محمد موسوی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و توانست ۱۴ امتیاز (۶ امتیاز از حمله، ۶ امتیاز از دفاع و ۲ امتیاز از سرویس) برای تیمش به دست آورد. همچنین سعید معروف در این بازی ۲ امتیاز برای تیمش کسب کرد تا والیبال فنرباغچه به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، در لیگ ترکیه،  فنرباغچه به دلیل محدودیت استفاده از بازیکن خارجی می تواند تنها از حضور ۳ بازیکن بهره مند باشد و این درحالی است که این تیم ۴ بازیکن خارجی دارد که دو تن از آنها ایرانی هستند. به همین دلیل تاکنون دو بازیکن ایرانی کنار یکدیگر در ترکیب تیم ترکیه ای بازی نکرده و حضور آنها کنار هم برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میسر شد.

فنرباغچه با این نتیجه ۵ امتیازی شد (۲ برد و ۳ باخت) و در رده سوم جدول گروه E این رقابت ها قرار گرفت. 

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا والیبال سعید معروف بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط سعید معروف به فنرباغچه پیوست سعید معروف در راه لیگ ترکیه قرعه کشی دوباره لیگ قهرمانان / پاریس به رئال خورد سردار آزمون بازی با مالمو در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد بازگشت والیبال ایران از لب مرز شکست واکنش تند سعید معروف به شایعه پناهندگی‌اش ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها اوضاع بورس، شب عید چطور است؟ تاثیر مصرف این ویتامین در رفع سردرد افتتاح سه پروژه مسکونی و اشتغالزایی گروه های جهادی ذوب آهن اصفهان ادعای رویترز درباره ذخایر شناور نفت ایران از ۱۸ رییس شعبه بانک ملت تجلیل شد عیدی بازنشستگان چگونه پرداخت می شود؟ بررسی تاثیر تزریق واکسن کرونا در بارداری بر نوزادان تعادل در صفوف خرید و فروش بورس امروز پژو پرشیا همچنان بر مدار گرانی! (جدول) مجلس، ماده ۶۳۰ قانون مجازات اسلامی را حذف کند شکایت از حسین دهباشی برای توییت او درباره احمد خمینی بیمه آسیا از پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال خسارت جعلی جلوگیری کرد پیروزی فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا با معروف و موسوی نحوه پرداخت وام عوض شد آمانوف ازبکی وارد ایران شد صفحه کلیدی که آیپد را به مک بوک تبدیل می کند اظهار نظر جدید درباره نامه برجامی وزیر خارجه به مقام معظم رهبری فقط ۱۵ ثانیه فاصله تا ابتلا به اومیکرون مذاکره ١٢٠ شرکت ایرانی با همتایان اماراتی حقوق امسال کارگران عادلانه تعیین می شود؟ قیمت دلار ۲۰ بهمن ماه۱۴۰۰ رشد ۴۹۵ واحدی شاخص کل بورس در ۳۰ دقیقه آغازین معاملات آخرین آمار همه گیری کرونا در جهان سبزپوشی بازار رمزارزها دوام نداشت این ماده غذایی ضد سرطان است! تمدید ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن چگونه تلگرام را به حافظه گوشی تبدیل کنیم؟ کمبود دارو برای بیماران کرونایی نداریم برای درمان سردرد چه کار کنیم؟ اعلام پروتکل ها و شرایط جدید برای سفرهای هوایی زمان پرداخت عیدی بازنشستگان اعلام شد واکسیناسیون ۵ تا ۱۲ ساله ها آغاز شد ۲واکسن جدید ایرانی کرونا در انتظار ورود به کارآزمایی بالینی افزایش بستری کودکان مبتلا به اومیکرون آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ گرفتاری بالای اومیکرون در سنین زیر ۱۲ سال جدیدترین سشوارها در بازار چند؟ + جدول شروع دوباره بارندگی ها از پنج شنبه سفر به پایتخت ارمنستان چند؟ (جدول) هشدار درباره سهمیه بندی برق نرخ فقر از ۱۸ درصد به ۲۹ درصد رسید ارزان قیمت ترین تلویزیون‌‌ سایز بزرگ چند؟ (جدول) چین راه حل کنترل کرونا را اعلام کرد قیمت پراید در بازار امروز (جدول) ارتباط آلودگی هوا با وقوع و عود بیماری ام اس ابهامات زمان قرنطینه اومیکرون زمین لرزه اردبیل را لرزاند صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۲۰) با گسترش اومیکرون محدودیت های سفر باز می گردد؟ چرا بادکنک هلیومی و برف شادی خطرناک هستند؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا والیبال سعید معروف لیگ قهرمانان اروپا سعید معروف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود

قرارداد مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم در یک صورت با این باشگاه قطعی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رُم به طور فزاینده‌ای متقاعد شده که قرارداد سردار آزمون را قطعی کند. گفته می‌شود جالوروسی از مهاجم ایرانی خود نه تنها به خاطر عملکردش، بلکه به خاطر نگرش و تعهدی که به تیم دارد، فوق‌العاده راضی است. باشگاه رُم در ماه‌های اخیر تماس‌هایی با بایرلورکوزن برقرار کرده تا در مورد احتمال حفظ آزمون پس از پایان مدت قرضی‌اش، تبادل‌نظر کند.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ دانیله دِروسی اولین کسی است که از احتمال ماندن آزمون در این تیم خوشحال خواهد شد. با این حال، آینده این بازیکن همچنان بسته به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط جالورسی دارد. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رُم تنها در صورتی می‌تواند گزینه بند خرید 12.5 میلیون یورویی سردار آزمون 29 ساله را فعال کند که بتواند فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور داشته باشد که این آزادی مالی بیشتری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در 23 بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 3 گل، 2 پاس‌گل هم برا‌ی هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم

با راهیابی تیم‌های فوتبال رُم و آتالانتا به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا و صعود فیورنتینا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا، ایتالیا در رقابت‌های فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا پنج سهمیه خواهد داشت، رقابت‌هایی که به جای 32 تیم، با حضور 36 تیم برگزار خواهد داشت.

رُم در حال حاضر با 58 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا است و با بولونیای چهارم جدولی چهار امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود