Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه، این مرکز طی نامه‌ای به فرماندهی نیروی انتظامی، آمادگی خود را برای بر عهده گرفتن وکالت خانواده شهید رنجبر اعلام کرد.

در این نامه ضمن ابراز تأسف و تأثر نسبت به رویداد شهادت مأمور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی و یادآوری سعه‌ی صدر و رفتار انسان‌دوستانه‌ی پلیس، مرکز وکلا اعلام کرده است: همان‌گونه که اعلان حمایت‌های لازمِ حقوقی و تسهیل دست‌یابی مردم به خدمات قضائی و حفظ حقوق عامه از اهداف تشکیل این مرکز برشمرده شده است، به‌منظور حمایت از خانواده شهید رنجبر و نیروهای عزیز انتظامی، این مرکز آمادگی دارد به‌عنوان وکیل مدافع به این دعوی ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5420742 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه مرکز وکلای قوه قضائیه شهید ناجا شهرداری تهران شورای شهر تهران غلامحسین محسنی اژه ای وزارت آموزش و پرورش دهه فجر آلودگی هوا پزشکی قانونی ترافیک پلیس راهور پروژه عمرانی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی علی اکبر رنجبر کرمانی سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست معاون وزیر کشور درباره طرح حجاب: با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم

دیگر خبرها

  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم