Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد کسی وحدت و انسجام استان را هدف قرار دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان دامغان که مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی خدماتی و اقتصادی این شهرستان به‌مناسبت این ایام در محل سالن جلسات مرکز همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد ضمن تبریک یوم‌الله دهه فجر دوران فعلی انقلاب اسلامی را با وجود رهبری حضرت امام خامنه‌ای دولت و مجلس انقلابی و قوه قضاییه انقلابی دوران طلایی انقلاب اسلامی نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌رغم موانع مختلف و دسیسه‌های فراوان دشمنان داخلی و خارجی به دستاوردهای بسیار مهمی در چهار دهه گذشته دست یافته‌است خاطرنشان کرد غائله‌های غائله‌ها و فتنه‌های ابتدای انقلاب و جریان تجزیه و کودتا را هیچ‌کس فراموش نکرده‌است گنبد نوج طبس و سپس جریان ترور که نزدیک به هفده هزار نفر از بهترین‌ها را از ملت ما گرفت دشمن تلاش کرد تا مسیر انقلاب را منحرف کند اما هر چه آن‌ها از ما شهید گرفتند ملت ما در مسیر خود ثابت قدم تر شدند.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان سمنان با یادآوری دلاورمردی‌های هشت سال دفاع مقدس و تقدیم بیش‌از دویست هزار شهید در برابر رژیم بعث عراق و حمایت دولت‌های مستکبر جهان از این کشور تصریح کرد: در ایام دفاع مقدس تنها کشورهای معدودی همچون سوریه با ملت مقاوم ایران همراهی کردند تقریباً تمام کشورهای سلطه‌گر جهان از صدام و جنایت و تجاوز و حمایت کردند اما آنچه سرانجام به پیروزی رسید ایمان و مقاومت ملت ایران بود .

هاشمی اضافه کرد: فتنه‌های دهه هفتاد هشتاد و نود با بصیرت مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در نطفه خفه شد و حال جنگ اقتصادی به تهاجم ترکیبی دشمن میدان مبارزه امروز ملت بصیر ایران است همه ما وظیفه داریم با درایت و با این تهاجم مقابله کنیم و از یاد نبریم هرچه دشمنی‌های نظام سلطه بیشتر شده‌ است هر روز بر عزت ملت ما افزوده شده‌است .

وی با بیان اینکه مردم ما از شرایط کشور پیش ‌از انقلاب اسلامی مطلع هستند کشوری که تمام پزشکان آن هندی، پاکستانی و بنگلادشی بودند و حتی کشور توان تأمین چهار روز مواد غذایی مورد نیاز خود را نداشت امروز در پزشکی نظامی و دفاعی شرایط کشور بسیار افتخارآفرین است پس‌از 43 سال ایران اسلامی امروز هشتمین کشور دنیا در حوزه تآمین و صادرات تجهیزات دفاعی است و در تامین اقلام کشاورزی کشور حداقل توان تامین 360 روز مواد غذایی مورد نیاز خود را دارد و در صنایع موشکی نیز شرایط کشور سبب هراس دشمنان شده است.

مقام عالی دولت در استان سمنان با بیان این‌که در گذشته مردم هیچ نقشی در تعیین سرنوشت سیاسی خود در کشور نداشتند اما پس‌از انقلاب اسلامی مردم دورترین نقاط کشور هم می‌توانند با رأی خود سرنوشت خود را تمام کنند افزود: بسیاری از چهره‌ها در روزها و سالهای نخست انقلاب اسلامی در مسیر انقلاب بودند اما اگر بصیرت نداشته باشیم و در زیر علم ولایت حرکت نکنیم مانند برخی باید از قطار انقلاب پیاده شویم.

روحیه شهادت طلبی امروز موجب وحشت دشمنان شده است

 استاندار سمنان با بیان این‌که آنچه امروز باعث ترس و هراس دشمن شده روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری و پیشرفت‌های علمی و دفاعی جوانان ایران‌زمین است خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) ایجاد تفرقه در کشور را بسیار نگران‌کننده می‌دانست امروز رمز موفقیت ما وحدت و انسجام و صمیمیت بین ملت و کار جهادی و انقلابی است که در سایه وحدت محقق خواهد شد .

هاشمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به استان سمنان آن که مردم متدین این استان را دین‌دار شهیدپرور و فعال در عرصه‌های مختلف انقلاب و وفادار به آرمان‌ها عنوان کردند خاطرنشان کرد: نماینده مردم دامغان فردی اخلاق‌مدار متدین و ولایت‌مدار که زندگی‌شان را در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب صرف کردند همه ما مکلف هستیم در استان وحدت را حفظ نماییم زیرا دشمن امروز به‌دنبال ایجاد تفرقه فاصله و ناامیدی بین مردم و مسئولان است.

استاندار سمنان گفت: همان گونه که امام ره فرمودند اگر از حلقوم کسی ندای وحدت‌شکنی و ناآمادگی صادر شود او خائن به نظام اسلامی است

وی با بیان اینکه امروز روحیه انقلابی یعنی در کنار مردم بودن و در جهت رفع نیازهای آنان گام برداشتن و تلاش کردن برای گره‌گشایی از کار مردم است افزود: زیرا امام فرمودند که مردم عصر ما از مردم عصر رسول‌الله و امام حسن مجتبی بهتر است مردمی که نایب امام‌زمان خود را با یازده میلیون نفر جمعیت و در مسیری چهل‌کیلومتری تشییع کردند.

افتتاح‌ها و کلنگ‌زنی‌های هشتمین روز دهه فجر در استان هرمزگان از دریچه دوربین43 نفر زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان به مناسبت دهه فجر آزاد می‌شوندافتتاح‌ها و کلنگ‌زنی‌های هفتمین روز دهه فجر در استان هرمزگان از دریچه دوربین

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز در استان شاهد حضور ائمه جمعه فاضل و نمایندگان با بصیرت و پرتلاش و انقلابی هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد کسی وحدت و انسجام استان را هدف قرار دهد.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار سمنان انقلاب اسلامی وحدت و انسجام استان سمنان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد