Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته یک مرد ۵۶ ساله در یک گاراژ در خیابان امیرکبیر اصفهان به دلیل استفاده از پیک نیک برای گرم کردن فضای خودرو مسموم و جان خود را از دست داد.

عباس عابدی افزود: ساعت ۲۲ و ۳۶ دقیقه شب گذشته نیز ۲ نفر شامل یک زن و یک دختر بچه در خیابانی در مشتاق دوم اصفهان مسموم و توسط دو واحد امدادی به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت این مسمومیت با منوکسیدکربن را وجود مشکل در شومینه گازسوز بیان کرد.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان درباره حادثه گازگرفتگی دیگری در خمینی‌شهر اظهارداشت: یک زن ۲۵ ساله و یک کودک ۲.۵ ساله به دلیل اختلال در مسیر خروجی دودکش آبگرمکن دچار مسمومیت تنفسی با گاز منوکسیدکربن شده و به بیمارستان منظریه خمینی‌شهر منتقل شدند.

وی تصریح کرد: چهار نفر شامل یک زن و سه کودک نیز در فولادشهر دچار گازگرفتگی با منوکسیدکربن ناشی از بخاری شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

براساس آمار مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ابتدای امسال تاکنون در اصفهان ۳۷۱ نفر با گاز منوکسیدکربن مسموم و ۲۷ نفر دیگر نیز جان باختند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: عصر روز گذشته مردی ۳۶ ساله در منطقه تخت سیاوش کوه صفه اصفهان از ارتفاع ۸ متری سقوط کرد و از ناحیه کمر و مچ پا دچار آسیب شد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران ادامه داد: نیروهای امداد و نجات کوهستان از ایستگاه شماره ۱۲ به محل اعزام شدند و با رعایت موارد ایمنی مصدوم را به پایین منتقل و به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

به گزارش ایرنا، ۲۸ دی ماه امسال نیز  یک مرد ۵۰ ساله براثر سقوط از کوه صفه شهر اصفهان جان خود را از دست داد.

همچنین ۲۷ فروردین امسال جوانی ۲۷ ساله بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه صفه این شهر و به دلیل شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

کوه صُفه با ارتفاع ۲ هزار و ۲۵۷ متر در جنوب این کلانشهر یکی از تفرُجگاه‌های اصلی مردم اصفهان است اما در چند سال گذشته بدلیل رعایت نکردن موارد ایمنی کوهنوردی، میزان بروز حوادث بخصوص سقوط افزایش یافته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان همچنین از نجات یک کودک ۴ ساله از آتش‌سوزی منزل مسکونی خبر داد .

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۵ و ۴۷ دقیقه روز گذشته یک مورد حریق در طبقه دوم از مجتمع مسکونی ۳ طبقه واقع در خیابان ابن سینا به آتش نشانی اصفهان اعلام و آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۹ ، ۲ و ۶ به به محل اعزام شدند.
کاوه آهنگران ادامه داد: آتش طبقه دوم این ساختمان ۳ طبقه را در برگرفته و با محبوسی کودک ۴ ساله و دودگرفتگی شدید واحدهای مسکونی همراه بود.

وی بیان کرد: با تلاش نیروهای عملیاتی این آتش مهار و با عملیات جستجو در دود، تمام ساکنان این مجتمع مسکونی به محوطه خارج ساختمان هدایت شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان افزود: خوشبختانه آتش نشانان کودک ۴ ساله ای را که در دود و آتش محاصره شده بود نجات دادند.

برچسب‌ها آتش نشانی گازگرفتگی حوادث غیرطبیعی اصفهان سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی گازگرفتگی حوادث غیرطبیعی آتش نشانی گازگرفتگی حوادث غیرطبیعی اصفهان سازمان اورژانس کشور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم

حادثه‌ای در پی انحراف اتوبوس از یک جاده کوهستانی در شمال کشور پرو رخ داد.

حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل دره‌ای ۲۰۰ متری در شمال پرو دست‌کم ۲۵ کشته برجا گذاشت.

به گزارش ایسنا، این حادثه در پی انحراف اتوبوس از یک جاده کوهستانی در شمال این کشور رخ داد.

گزارش‌ها همچنین حاکیست این سانحه دست‌کم ۱۷ مصدوم داشته است هرچند تعداد دقیق مصدومان هنوز تایید نشده است.

اتوبوس به داخل این دره در نزدیکی شهر «کاخامارکا» در رشته کوه‌های آند سقوط کرده است.

اتوبوس حدود ۵۰ مسافر داشته و پس از سقوط در حاشیه رودخانه‌ای که در اعماق دره جاری است، متوقف شده است. شاهدان می‌گویند جریان آبِ رودخانه، چند تن از مسافران را با خود برده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین