Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی، سلف باران، سالن جلسات، ساختمان کارگاه ها، مخزن ذخیره آب فضای سبز و فاز دوم دانشکده معماری بوده که برای افتتاح آنها ۲۶ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) در این باره گفت: این طرح ها به منظور سرویس دهی به دانشجویان و تکمیل زیرساخت های دانشگاه ها تکمیل و بهره برداری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنیامین محبی گفت: دانشگاه امام، طرح های نیمه تمام زیادی دارد که تکمیل آنها نیاز به تخصیص بودجه دارد.
وی گفت: دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی، دانشکده فنی و مهندسی، سالن ورزشی، استخر دانشگاه، ساختمان فناوری و توسعه فضای سبز و محوطه سازی دانشگاه از جمله این طرح ها هستند که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند که تامین آن از منابع داخلی دانشگاه امکان پذیر نیست.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم امروز به منظور افتتاح چند طرح عمرانی دانشگاه بین الملل امام و دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان به قزوین سفر کرده است.

برچسب‌ها افتتاح طرح استان قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی دانشگاه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح استان قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی افتتاح طرح استان قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی دانشگاه دهه فجر دانشگاه بین طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب

دانشگاه شیراز که پیش‌تر دانشگاه پهلوی نام داشت، یکی از دانشگاه‌های مادر، جامع و دولتی ایران است که در سال ۱۳۲۵ در شیراز تاسیس گردید.

به گزارش انتخاب، دانشگاه شیراز با تأسیس دانشکده فنی با هدف آموزش متخصصان علوم پزشکی با یک برنامه چهار ساله در سال ۱۳۲۵ تأسیس شد. در ابتدا مؤسسه عالی بهداشت نامیده شد، در سال ۱۳۲۹ به یک دانشکده پزشکی تبدیل شد. در سال ۱۳۳۲ آموزشکده پرستاری نمازی و دانشکده‌های کشاورزی و هنر و علوم تأسیس شد.

با افزودن دانشکده مهندسی و دانشکده دامپزشکی در سال ۱۳۳۳، به وضعیت دانشگاه ارتقاء یافت و دانشگاه پهلوی نامیده شد. سپس دانشکده دندانپزشکی در سال ۱۳۴۸، دانشکده تحصیلات تکمیلی و کالج الکترونیک در سال ۱۳۴۸، و دانشکده‌های حقوق و آموزش در سال ۱۳۴۹ به دانشگاه اضافه شدند. در سال ۱۳۳۹، شاه، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا، گیلورد هارول را دعوت کرد تا به ایران بیاید و مؤسسات آموزش عالی ایران را بازرسی کند.

هارول به درخواست شاه گزارشی را با عنوان الگویی برای یک دانشگاه جدید در ایران تهیه کرد و شاه متعاقباً تصمیم گرفت که دانشگاه پنسیلوانیا به دولت ایران در تبدیل دانشگاه شیراز به تنها نهادی در ایران که بر اساس سبک آمریکایی برای تحصیلات در مقاطع بالاتر کمک کند.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید