Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:42:16 GMT

خرید اینترنت سازمانی؛ یک پیشنهاد ویژه برای مدیران

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۷۴۱۵

خرید اینترنت سازمانی؛ یک پیشنهاد ویژه برای مدیران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به گزارش Cloudflare، کمپانی آمریکایی ارائه‌دهنده خدمات CDN در سراسر جهان، حجم ترافیک مصرفی اینترنت در ماه‌های ابتدایی شیوع پاندمی کرونا ۲۵ درصد افزایش داشته است. این روزها اینترنت دیگر فقط منبعی برای پرکردن اوقات فراغت انسان‌ها نیست. ما به کمک اینترنت خرید می‌کنیم، معاشرت می‌کنیم و از همه مهم‌تر، کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید تا چند سال گذشته، مودم‌های معمولی یا استفاده از اینترنت تلفن همراه، می‌توانست تمام نیاز کارکنان شرکت‌های کوچک و بزرگ را مدیریت کند. با این حال این روزها استفاده از اینترنت حتی در بیزنس‌های کوچک نیز بسیار گسترده شده است. سازمان‌ها دائماً درحال برقراری تماس‌های ویدئویی هستند، با مشتریان خود به‌صورت آنلاین تعامل می‌کنند و مدیریت پروژه‌های مختلف خود را در بستر وب پیش می‌برند. پس مودم‌های خانگی دیگر جوابگوی این همه فعالیت اینترنتی در سازمان‌ها نیستند.

در این مقاله با اینترنت سازمانی و نحوه تهیه آن آشنا می‌شویم. همچنین اگر قصد تهیه اینترنت سازمانی برای کسب‌وکار خود دارید، در این مطلب یک پیشنهاد ویژه برای خرید اینترنت سازمانی برای مدیران خواهیم داشت! از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

پهنای باند اختصاصی؛ بهترین انتخاب برای اینترنت سازمانی

اما چرا برای تهیه اینترنت سازمانی، به سراغ مودم‌های ایترنت خانگی نرویم؟ زمانی که یک مودم خانگی تهیه می‌کنید، پهنای باند خود را با مشتریان دیگر شرکت خدمات‌دهنده به اشتراک می‌گذارید. حال تصور کنید علاوه بر مشتریان دیگر، تعداد زیادی از همکاران شما نیز به‌صورت همزمان از همین پهنای باند محدود استفاده کنند.

در چنین شرایطی، ساعات اوج مصرف اینترنت، کندی و قطعی قابل توجهی را احساس خواهید کرد. در دنیای امروزی که سرعت حرف اول را می‌زند، انتظارهای طولانی‌مدت برای لودشدن صفحات مختلف، انتخاب دلپذیری نخواهد بود!

تهیه یک پهنای باند اختصاصی، بهترین روش برای برخورداری از اینترنت پر سرعت در سازمان‌های مختلف است.

چرا پهنای باند اختصاصی برای شرکت تهیه کنیم؟

پهنای باند اختصاصی راهکاری بلندمدت برای دسترسی ۲۴ ساعته به شبکه جهانی اینترنت است. سازمان‌هایی که از کندی اینترنت شکایت دارند، با تهیه پهنای باند اختصاصی می‌توانند سرعتی برابر با ده‌ها گیگابایت بر ثانیه را تجربه کنند.

کسب‌وکارهایی مانند فعالان حوزه بورس و رمزارز که اینترنتی پایدار و بدون قطعی لازمه فعالیت آن‌هاست نیز می‌توانند با تهیه پهنای باند اختصاصی، از اینترنت سازمانی پایدار بهره‌مند شوند.

شما می‌توانید برای مشاهده تعرفه پهنای باند سازمانی، از طریق لینک پهنای باند اختصاصی قیمت در وبسایت ماهان نت اقدام کنید.

خدمات پهنای باند اختصاصی ماهان نت

هزینه‌های تجهیزات، نصب و کارشناسی پهنای باند برای سازمان‌ها بیشتر از مودم‌های خانگی تمام می‌شود. به همین دلیل بهتر است در تهیه پهنای باند اینترنت اختصاصی، خدمات‌دهنده‌ای را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن بسته‌های خدماتی متنوع با توجه به بودجه شما، خدمتی باکیفیت و پایدار را به شما هدیه دهند.

خدمات شرکت اینترنت ماهان نت در ارائه پهنای باند اختصاصی، به دو دسته خدمات پیش از فروش و پس از فروش تقسیم می‌شوند.

در مرحله اول شما می‌توانید با شماره‌گیری شماره تماس ۰۲۱-۸۷۲۷۸ از مشاوره تلفنی رایگان پشتیبانان متخصص ماهان نت استفاده کنید. متخصصان ماهان نت با توجه به نوع کاربری و بودجه شما، بهترین خدمات پهنای باند اختصاصی را به شما معرفی خواهند کرد. پس از آن به کمک امکان‌سنجی سیستمی و بازدید کارشناسان از منطقه، برنامه زمانبندی مشخصی برای راه‌اندازی و اجرای پهنای باند، طراحی خواهد شد.

در بخش خدمات پس از فروش، شما از نظارت کارشناسان بر پروژه و پشتیبانی ۲۴/۷ ماهان نت برخوردار خواهید شد تا بهترین کیفیت را در تمامی لحظات استفاده از اینترنت سازمانی خود، تجربه کنید.

بهترین پهنای باند اختصاصی کدام است؟

به‌طور کل، بسترهای ارتباطی مختلفی برای ارائه خدمات اینترنتی در کشور وجود دارد. در ادامه با برخی از بهترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

فیبر نوری

شبکه وایرلس

ارتباطات رادیویی

TD-LTE

یکی از بهترین بسترهای اینترنتی برای سازمان‌ها، اینترنت نسل چهارم TD-LTE است. اینترنت TD-LTE برخی از محدودیت‌های رایج مانند محدودیت‌های مخابراتی، مکانی و عدم جابجایی را برای مشترکین خود از بین برده است.

شما می‌توانید با اولین خرید اینترنت td lte در وبسایت ماهان نت، از ۱۰% تخفیف بدون محدودیت زمانی یا ریالی، بهره‌مند شوید.

ماهان نت؛ عرضه‌کننده خدمات پهنای باند اختصاصی در سراسر کشور

ماهان نت یکی از اولین و بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پهنای باند اختصاصی در کشور به شمار می‌آید. پس از بررسی نیاز شما و امکان‌سنجی منطقه، تضمین‌نامه کیفیت خدماتی مطابق با SLA (توافقنامه سطح قرارداد) به شما ارائه خواهد شد.

همچنین با ارائه نرم‌افزارهای مانیتورینگ، امکان کنترل پهنای باند مصرفی را بدون نیاز به پشتیبانی شرکت خدمات‌دهنده، خواهید داشت.

و مهم‌تر از همه، تضمینی از ماهان نت بر مبانی حفظ امنیت، محرمانگی و یکپارچگی اطلاعات خود، دریافت خواهید کرد.

جهت دریافت مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر، کافی‌ست با شماره تلفن کشوری ۱۵۱۴ تماس حاصل کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات اینترنتی مورد نیازتان را از ماهان نت تحویل بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5420671

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت اینترنت پرسرعت کسب و کار کسب و کار خرید آنلاین طراحی سایت بانک پارسیان گروه صنعتی ایران خودرو تینر رنگ تصفیه آب دکوراسیون منزل معرفی کتاب خدمات درمانی لوازم خانگی گروه خودروسازی سایپا پنل دیواری گردشگری خدمات پهنای باند اختصاصی اینترنت سازمانی سازمان ها ماهان نت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان از شامگاه روز جمعه هفتم اردیبهشت با برگزاری کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ابن خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت نیز رو به حاضران در سالن گفت: اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسؤولین، سالن‌های در خور شان این مردم برای کنسرت ساخته شود.

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان گفت: مقوله کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت «سیروان خسروی» که من تهیه‌کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالان و تهیه‌کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌های‌مان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.

صحرایی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سالها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیش رو، کارنامه‌ای پربار را به همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.

کنسرت مجید رضوی در اهواز به مدیریت حمیدرضا خجندی در اهواز برگزار شد. این در حالی است که طی هفته‌های آینده چهره‌هایی چون معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم در این استان روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 6090019 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم