Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:28:07 GMT

امیر هاشملو؛ دکتر زیبایی و کارآفرین برجسته

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۷۵۱۵

امیر هاشملو؛ دکتر زیبایی و کارآفرین برجسته

دکتر امیر هاشملو در ۲۴ آبان ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. جایی که در سال‌های اولیه به رشته پزشکی علاقمند شد. هوش، استعداد و دقت بالا از جمله توانایی‌های این کودک خارق‌العاده بود. اعضای خانواده به خوبی از قابلیت‌های کودک خود آگاه بودند و به همین دلیل او را به سمت پزشک شدن سوق دادند.

این دکتر پوست، مو و زیبایی فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی و از پزشکان برجسته ایران بوده که در زمینه زیبایی، مراقبت از پوست و مو کارهای شگفت‌انگیزی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کانتورینگ (متعادل‌سازی صورت) و تنظیم صورت به نسبت‌های طبیعی شهره است.

دکتر امیر هاشملو (Dr. Amir Hashemloo) پس از فارغ التحصیلی در رشته پزشکی، شیفته رشته مراقبت از پوست، مراقبت از مو و زیبایی شد. او از همان آغاز، کار در این حوزه را تمرین کرد. در سال ۲۰۱۲ تحصیلات خود را به پایان رساند و به عنوان یک پزشک به حرفه پزشکی مشغول شد. بعدها مدرک خود را در روش پزشکی ترمیمی دریافت کرد.

وی تکنیک‌های اصلاحی خود را بر اساس تناسبات طلایی و هندسی طراحی کرد که در آنها از زیبایی‌شناسی کلاسیک لئوناردو داوینچی پیروی کرده تا بتواند اقدامات غیرتهاجمی برای زیبایی انجام دهد.

دکتر امیر هاشملو را بیشتر به دلیل مهارت‌هایش در زمینه کانتورینگ صورت و تناسب چهره می‌شناسند. وی به دلیل ابداع روش‌های نوآورانه در از بین بردن چروک و اصلاح کشیدن پوست صورت، مورد توجه است.

وی به دلیل پروتکل و نتایج منحصر به فرد در زمینه تخصص‌های آرایشی، متمایز است. یکی از معدود روش‌های درخشان او شامل ایجاد محورهای متناسب و تناسبات زیبا در صورت است.

دکتر امیر هاشملو روش اصلاح فریم چشم و ابرو را با تزریق ژل هیالورونیک اسید ابداع کرد. وی همچنین این روش را در اکثر خطوط انجام می‌دهد که برای پهن کردن پیشانی از آن استفاده می شود. این عمل شامل محورهای خارجی گونه‌ها شده و حجم گونه ها را عادی می‌کند.

این پزشک مطرح ایرانی در مسیر حرفه‌ای خود با افراد مشهور و بازیکنان فوتبال کار کرده است و به دلیل مهارت، اراده و زیرکی درخشان خود در این زمینه شناخته شده است.

بیمارانش دکتر هاشملو همیشه از نتیجه اقدامات انجام شده توسط وی راضی هستند و او نیز از دیدن چهره‌های راضی و شادمان مشتریان خود خرسند می‌شود.

   

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر کارآفرین دکتر زیبایی مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید

ایتنا - یکی از مهم‌ترین تغییرات مورد انتظار در اپل واچ آینده اصلاح طراحی آن است، زیرا نسخه جدید دارای یک مادربرد ساخته شده از مس است که با مواد عایق پوشانده شده است.
طرفداران ساعت‌های هوشمند اپل منتظر عرضه نسل دهم این ساعت هستند که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید و مورد انتظاری وارد بازار خواهد شد.
  نوار مغناطیسی جدید
مدل آینده قرار است دارای یک سیستم نوار مغناطیسی جدید باشد که می‌تواند به این معنی باشد که باندهای اپل واچ موجود ممکن است با طراحی جدید سازگار نباشند و بند‌های مغناطیسی می‌توانند طراحی نازک‌تر و تغییرات باند را آسان‌تر و سریع‌تر کنند.
  باتری بزرگتر
یکی از مهم‌ترین تغییرات مورد انتظار در اپل واچ آینده اصلاح طراحی آن است، زیرا نسخه جدید دارای یک مادربرد ساخته شده از مس است که با مواد عایق پوشانده شده است.

یک مادربرد کوچک‌تر احتمالاً فضای بیشتری را برای باتری بزرگ‌تر و همچنین سایر اجزای داخلی فراهم می‌کند.

    فناوری نمایشگر پیشرفته
مدل بعدی اپل واچ با امکان معرفی صفحه نمایش 2.1 اینچی "microLED" جدید نیز شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه فناوری نمایشگر و رنگ‌های زنده خواهد بود.

اطلاعات افشا شده نشان می‌دهد که اپل ممکن است اندازه‌های مختلف نمایشگر را در نظر بگیرد و بدنه ساعت را با حاشیه‌های نازک‌تر دوباره طراحی کند.
  فشار خون را کنترل کنید
جدای از بحث زیبایی شناسی، نشت اطلاعات نشان می‌دهد که اپل واچ آینده تعداد زیادی ویژگی‌های سلامتی جدید را به همراه خواهد داشت، که ممکن است شامل ویژگی مورد انتظار سنجش فشار خون باشد که اولین در نوع است.

در صورت فشار خون بالا، اپل واچ توصیه می‌کند که با پزشک مشورت کنید یا از یک دستگاه فشارسنج سنتی برای بدست آوردن خوانش های دقیق استفاده کنید و ثبت علل احتمالی را تشویق می‌کند.

    تشخیص آپنه خواب
اپل واچ احتمالا یکی دیگر از ویژگی‌های سلامتی را نیز ارائه می‌کند که تشخیص آپنه خواب است، طبق اطلاعات فاش شده که نشان می‌دهد این ساعت الگوهای خواب و تنفس کاربران را برای ارزیابی احتمال آپنه خواب تجزیه و تحلیل می‌کند و به آنها توصیه می‌کند در صورت نیاز به مشاوره پزشکی مراجعه کنند. لازم است.

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»