Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر استقرار دولت و کادر جدید در دولت و استان‌ها از رئیس جمهور خواست تا نسبت به استقرار دولت تسریع داشته باشند.

وی کنترل و مهار کرونا را از جمله دستاوردهای خوب دولت ذکر کرد و گفت: متأسفانه موج ششم کرونا در حال گسترش است و باید همه ما نسبت به رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های ستاد کرونا توجه ویژه ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه داخل و کیفیت تولید را از جمله برنامه‌های دولت بیان کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف نظیر بنیاد مستضعفان و غیره در دوران کرونا خوب به میدان آمدند و در زمینه تأمین و تجهیزات تلاش زیادی کردند.

آیت الله لائینی با اشاره به امکانات خوب بنیاد در مازندران، واگذاری اسناد به روستاییان را از جمله خدمات برشمرد و گفت: این اسناد در نظام اسلامی از خاندان غصب شده پهلوی به مردم برمی گردد.

امام جمعه ساری خواستار ارائه خدمات عمرانی برای مردم حاشیه اجرای پروژه‌های تولیدی و عمرانی توسط بنیاد مستضعفان شد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با اشاره به عقب ماندگی اقتصادی مازندران اظهار داشت: در استان یک کارخانه درست و حسابی نداریم و گرایش دولت جدید توجه به کشورهای اوراسیا است.

وی با عنوان اینکه نیازمند تحولات در حوزه تجاری با کشورهای همسایه هستیم، گفت: بندر امیرآباد از جمله مراکز مهم به شمار می‌رود و می‌تواند پایگاه اصلی کریدور شمال - جنوب در کشور فعال شود.

کد خبر 5420802

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا افتتاح طرح عمرانی بارش برف عکس استانها چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد