Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:09:40 GMT

تودیع و معارفه مدیرکل صمت لرستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۷۷۹۳

تودیع و معارفه مدیرکل صمت لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صنعت،معدن و تجارت لرستان پیش از ظهر امروز با حضور رسولیان معاون صنایع کوچک وزارت صمت، ستاری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در سالن دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد‌ برگزار شد.

در این مراسم از زحمات ١١ ماهه بهزاد منصوری مدیرکل سابق صنعت، معدن و تجارت لرستان تجلیل شد و بهمن جعفری به عنوان مدیرکل جدید این حوزه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم امروز جمعی از صنعتگران و کارآفرینان استان نیز حضور داشته که آقای سپهوند به عنوان نماینده این قشر به بیان برخی از مشکلات آنها پرداخت.

وی خواستار کمک حوزه مالیاتی استان در راستای رفع مشکلات صنعتگران و نگاه واقع گرایانه اداره مالیات به فعالیت واحدهای تولیدی استان شد و معتقد بود در برخی موارد مبالغی که به عنوان مالیات واحدها در نظر گرفته می‌شود واقع بینانه و صحیح نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد