Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@10:13:06 GMT

۴.۶ میلیون متقاضی منتظر پالایش اطلاعات نهضت ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۷۸۰۷

۴.۶ میلیون متقاضی منتظر پالایش اطلاعات نهضت ملی مسکن

در حال حاضر واجد شرایط بودن یا نبودن ۴ میلیون و ۶۳۹ هزار متقاضی ثبت نام کرده برای طرح‌های مسکنی دولت، در فرآیند پالایش اطلاعات نهضت ملی مسکن است.

به گزارش مشرق، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۳ میلیون و ۱۷۹ هزار متقاضی در سامانه ثمن برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آغاز عملیات ساخت ‌۲۰۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن

در همین راستا بنابر اظهارات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر پایش دوباره متقاضیان طرح اقدام ملی که پیشتر برای واجد شرایط تشخیص داده نشدند، یک میلیون و ۴۶۰ متقاضی در ۵ فاز ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن بار دیگر در فرآیند پالایش برای نهضت ملی مسکن قرار خواهند گرفت.

بر این اساس در حال حاضر واجد شرایط بودن یا نبودن ۴ میلیون و ۶۳۹ هزار متقاضی ثبت نام کرده برای طرح‌های مسکنی دولت در فرآیند پالایش نهضت ملی مسکن مورد برررسی قرار خواهد گرفت.

* تمدید ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن

از سوی دیگر بنابر آمار ارائه شده حدود ۳۵۰ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان نهضت ملی مسکن از جمع مجردها هستند.

لازم به ذکر است، بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، ثبت‌نام آقایان مجرد تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تمدید شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن قیمت مسکن وزارت راه و شهرسازی مشرق راه و شهرسازی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد

معاون  وزیر راه‌وشهرسازی گفت: در بخش نهضت ملی مسکن تاکنون بالغ‌بر۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی در سراسرکشور تأمین شده‌‌ و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف اجرا قرار گرفته است.‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ارسلان مالکی، در بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد گفت: زمین برای تمام متقاضیان این طرح در لرستان تأمین نشده‌است.

او اضافه کرد: زمین مور نیاز متقاضیان ملی مسکن در بروجرد تأمین و پروژه شروع شده‌است، اما مشکلات این افراد در پرداخت تسهیلات رفع شود.

8800 واحد مسکونی در 440 هکتار شهرک جدید لرستان احداث می‌شود

معاون  وزیر راه‌وشهرسازی عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن تحت‌تأثیر تامین زمین، آورده مردم و تسهیلات است که دولت برای فراهم‌کردن زیرساخت‌ها باید کمک کند.‌

او بیان کرد: در بخش نهضت ملی مسکن تاکنون بالغ‌بر45 هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی در سراسرکشور تأمین شده‌‌ و 2 میلیون و 500 هزار واحد در مراحل مختلف اجرا قرار گرفته است.‌

مالکی در رابطه با تأمین مسکن طرح جوانی جمعیت تصریح کرد: 70 هزار واحد قطعه زمین در سال گذشته تأمین شد و به مردم تحویل داده شد.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان