Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی گفت: حمایت ویژه مدیران، لازمه سرعت بخشیدن به روند کار سرمایه گذاران است و دستگاه‌های اجرایی باید شرایط را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی تسهیل کنند تا در روند اجرای کار با مشکلی روبه رو نشوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد قناعت در مراسم کلنگ‌زنی کارخانه تولید کاشی ساختمانی در شهرستان خوسف، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار امیدواری کرد: با اقداماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، تعالی و پیشرفت بیش از پیش را برای ایران اسلامی شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی گفت: درخواست ما از مدیران این است که پای کار باشند و با ارائه حمایت‌های لازم، شرایط را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی تسهیل کنند تا در روند اجرای کار با مشکلی روبه رو نشوند.

وی بیان کرد: چنانچه مدیران همراهی کنند و در صورت بروز مانعی در مسیر اجرای کار، خیلی سریع نسبت به رفع آن اقدام کنند، امر اجرای پروژه‌های بخش خصوصی با سرعت قابل قبول خود پیش می‌رود.

استاندار خراسان جنوبی: روند سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ اقتصادی در منطقه شتاب  می‌گیردسرمایه گذاری‌ شستا در استان خراسان جنوبی افزایش می‌یابد3 هزار شغل با 5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مازندران ایجاد می‌‌شود

قناعت اظهار امیدواری کرد: کارخانه تولید کاشی خوسف با حمایت مدیران در کمتر از 2 سال پیش بینی شده، به بهره‌برداری برسد و بتواند در اشتغال منطقه نقش ایفا کند.

وی افزود: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 550 میلیارد تومانی سرمایه گذار بخش خصوصی احداث می‌شود. ظرفیت تولید این کارخانه سالانه 8 هزار مترمربع اسلب سرامیکی و 10 هزار مترمربع نیز کاشی ساختمانی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: این کارخانه صادرات محور، زمینه اشتغال 223 نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند و تولیدات کارخانه کاشی ساختمانی خوسف در بازارهای قاره اروپا عرضه خواهد شد.

بهره برداری از واحد فرآوری طلای شادان خوسف

در ادامه سفر استاندار به شهرستان خوسف واحد فرآوری طلای شادان خوسف  نیز به بهره برداری رسید.

استحصال سالانه 300 کیلو طلا ، نتیجه افتتاح واحد فرآوری طلای شادان خواهد بود. این واحد فرآوری با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی در زمینی به متراژ هزار و 700 هکتار اجرا شده و زمینه اشتغال 220 نفر را فراهم می‌آورد.

کلنگ زنی کارخانه تولید کنسانتره آهن

مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید کنسانتره آهن خوسف نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

این واحد تولیدی در محل شهرک صنعتی شهید رحمانی شهرستان خوسف کلنگ زنی شد. کارخانه تولید کنسانتره آهن به همت یک سرمایه‌گذار از کشور چین احداث می‌شود.

حجم سرمایه‌گذاری در این زمینه 5 میلیون دلار برای احداث کارخانه و 5 میلیون دلار نیز در قالب سرمایه در گردش پیش بینی شده است. با راه اندازی این کارخانه، 80 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی کارخانه تولید سرمایه گذاری واحد فرآوری بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد