Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، عکسهایی از  لیندا کیانی بازیگر تئاتر در جشنواره فیلم فجر منتشر شده است که موهای سفید و گرد پیری به چهره‌اش کاملا نمایان است.

 لیندا کیانی در نمایش «شهسواران را چه شد؟»

لیندا کیانی در جدیدترین فعالیت نمایشی حسین پارسایی با عنوان «شهسواران را چه شد؟» به ایفای نقش می‌پردازد. رویا نونهالی، محسن قصابیان، علی سلیمانی نیز در این نمایش بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «شهسواران را چه شد؟» بر برداشتی از کتاب «دا» به نویسندگی مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی حسین پارسایی مهر ماه امسال روی صحنه می‌رود.

پیش از این برای نقش اصلی این نمایش مریلا زارعی و رویا نونهالی مطرح شده بودند که در نهایت نونهالی به ایفای نقش در این اثر می‌پردازد.

محسن قصابیان، دیگر بازیگر این نمایش است که همراه با نونهالی به جمع بازیگران نمایش پیوسته است. پیش از این حضور علی سلیمانی و لیندا کیانی برای بازی در جدیدترین فعالیت حسین پارسایی مشخص شده بود.

پارسایی که به دلیل فعالیت‌های مدیریتی چند سالی از صحنه تئاتر دور بود، سال گذشته پس از هشت سال، نمایش «بانوی آب و آینه» با بازی دانیال حکیمی، رویا نونهالی و همراهی گروه حرکات نمایشی عرفان و نمایش «سردار مهر و ماه» با بازی سعید داخ، کوروش سلیمانی و همراهی گروه حرکات نمایشی عرفان را با سبک و سیاقی متفاوت روی صحنه برد. پیش از این پارسایی گفته بود که نزدیک به دو سال است به دنبال اجرای نمایشی براساس کتاب «دا» نوشته سیده زهرا حسینی است.

کد خبر 656062 برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر جشنواره تئاتر فجر بازیگران سینما و تلویزیون ایران تئاتر سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم جشنواره فيلم فجر جشنواره تئاتر فجر بازیگران سینما و تلویزیون ایران تئاتر سینمای ایران لیندا کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید