Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، همزمان با چهل و سومین دهه مبارک فجر، نمایشگاه عکس «فجرآفرینان» با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب در گالری موزه مرکزی شهدا برپا شده است.

در این نمایشگاه که ۵۰ تصویر شامل تصاویر شهدای شاخص انقلاب اسلامی و حس‌ و حال مردم در روز‌های انقلاب اسلامی در معرض نمایش گذاشته شده، به همت اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد و با مشارکت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تا  ۲۲ بهمن ماه به نشانی خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت)، موزه مرکزی شهدا مراجعه کنند.

در ادامه تصاویری از نمایشگاه عکس «فجرآفرینان» می‌آید:

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش فارس، بنیاد شهید و امور ایثارگران با ۲۵ موزه، ۱۰ هزار و ۷۲ غرفه نمایش آثار، ۱۰ هزار و ۶۲۲ شهید دارای اثر در موزه‌ها، ۱۱ هزار و ۹۱۲ آثار و اسناد موزه‌ای و ۱۱ هزار و ۶۱۰ اثر هنری تلاش دارد هویت ملی و وقایع تاریخ این مرز و بوم را به تماشا بگذارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خانه موزه شهید مطهری

(تصاویر) خانه موزه شهید مطهری

دیگر خبرها

  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • (تصاویر) خانه موزه شهید مطهری
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی