Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروی منش از قرارگیری هشتگ ساحل نشینان دلیر در بین ترندهای نخست توییتر فارسی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسن پیروی منش مسئول معاونت فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز؛ از مشارکت گسترده فعالان فضای مجازی این استان در رزمایش توییتری ۲۴ ساعته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروی منش در تشریح این اقدام افزود: به‌ مناسبت فرارسیدن چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، کاربران فضای مجازی هرمزگان به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های کشور پس از انقلاب اسلامی در استان هرمزگان پرداخته اند.

وی به اهمیت فعالیت در فضای سایبر پرداخت و تصریح کرد: در برهه ای از زمان قرار گرفته ‌ایم‌ که دشمنان این مرز و بوم با راه اندازی جنگ سایبری با هدف تغییر عقاید، به ویژه عقاید نسل جوان به دنبال براندازی فرهنگ ایرانی هستند.

معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) حضور گسترده همه آحاد جامعه در عرصه مجازی را یک امر مهم برشمرد و گفت: نباید بگذاریم عرصه های مختلف فضای مجازی به تهدید جدی تبدیل شود.

پیروی منش ابراز کرد: امروز حضور گسترده در پیام رسان های مجازی را بیش از گذشته شاهد هستیم و شبکه‌های نخبگانی نیازمند حضور افراد متخصص برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فضای مجازی و جهاد تبیین در کشور خاطرنشان کرد: جبهه دشمن امروز به یک‌ تهاجم ترکیبی دست زده است، جنبه های اقتصادی، رسانه‌ای، دیپلماسی، سیاسی و ..‌ درون این تهاجم ترکیبی قرار گرفته است.

مسئول معاونت فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد (ع) گفت: امروز ما هم باید حرکت ترکیبی داشته باشیم و از همه جهات تلاش نماییم.

پیروی منش افزود: دفاع یک کار لازم است اما در موضع دفاعی همیشه نمی توان کار کرد بلکه باید در زمینه های مختلف تهاجمی فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه متولیان رسانه ها در درجه اول مسوول هستند، همه موظف هستند در این زمینه وارد میدان شوند و هر کسی که منبری برای حرف زدن با مردم دارد، موظف است فعالیت داشته باشد، خاطرنشان کرد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی در کشور کارهای بسیار بزرگی انجام گرفته است که نیازمند بیان شدن است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی فضای مجازی اطلاع رسانی پیروی منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • هشتگ آزادی بیان
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد