Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر بنیامین محبی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار کرد: هم‌زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی شش پروژه عمرانی مربوط به دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از جمله سالن سلف باران، سالن اجتماعات، مخزن ذخیره آب فضای سبز، درمانگاه، فاز دو دانشگاه معماری، ساختمان کارگاه‌ها با بودجه‌ای به مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین اذعان کرد: پروژه‌های عمرانی متعددی از جمله دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی، دانشکده فنی و مهندسی، سالن ورزشی و استخر دانشگاه، ساختمان فناوری و توسعه، فضای سبز و محوطه‌سازی دانشگاه از جمله طرح‌های نیمه‌تمامی است که با تأمین اعتبار آماده و در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز دانشگاه بین‌المللی امام خمینی به فضای خوابگاهی و کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد خوابگاه جدیدی در سایت ۲۴ هکتاری این دانشگاه در حال احداث است که در صورت تأمین اعتبار فعالیت‌ها تسریع می‌شود.

محبی تبیین کرد: پروژه‌های نیمه‌کاره دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و این اعتبارات نیز باید از درآمدهای اختصاصی و پروژه‌های دانشگاه تأمین شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه‌های تأمین اعتبار ساختمان فناوری و خوابگاه‌ها نیز باید از درآمدهای اختصاصی دانشگاه تأمین شود که در حال حاضر این اعتبارات و درآمدها جوابگوی پیشبرد کار نیست.

کد خبر 5420926

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین افتتاح طرح عمرانی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا افتتاح طرح عمرانی بارش برف عکس استانها چهلمین جشنواره فیلم فجر دانشگاه بین المللی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس