Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@14:23:07 GMT

معرفی محصولات پرفروش سریتا

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۸۴۸۶

معرفی محصولات پرفروش سریتا

برند سریتا یکی از برندهای معتبری است که توانسته اعتماد بسیاری از مردم را جلب کند و در میان مردم به برندی محبوب تبدیل شود. سریتا یک برند ایرانی است و محصولاتی پیرامون سلامت و بهداشت مو به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سابقه فعالیت 20 ساله برند سریتا در این حوزه نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت می‌دهد که همواره در میان مردم از آن حمایت شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولاتی که سریتا تولید می‌کند بیشتر در چهار قسمت قرار دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

محصولاتی برای شستشوی موی سر ماسک‌ها و سرم‌های مو محصولاتی برای تقویت ابرو محصولاتی برای تقویت مژه

در میان تمام محصولات سریتا چند محصول از سایر محصولات بیشتر به فروش می‌رسند و طرفداران بیشتری دارند. این محصولات پرفروش سریتا عبارت‌اند از: سرم احیاکننده ابرو سریتا و سرم مژه سریتا. قطعاً هر خانمی که علاقه‌مند به آرایش کردن صورت خود باشد از این محصولات استفاده کرده است.

سرم احیاکننده ابرو سریتا

هر انسانی می‌تواند در معرض خطر ریزش ابروها قرار بگیرد. این اتفاق ممکن است براثر دلایل مختلفی صورت بگیرد. طی مراحلی ابرو انسان تحت تأثیر عواملی قرار گرفته و از حالت طبیعی خود خارج می‌شود یا به‌عبارتی‌دیگر شروع به ریزش می‌کند. عواملی مانند مریضی‌های ارثی، تأثیرات هورمونی، تغذیه نادرست، کم‌خونی و استفاده از مواد شیمیایی نامناسب باعث ریزش ابروها می‌شوند.

معمولاً خانم‌ها بیشتر در معرض این خطر قرار می‌گیرند آن هم به دلایلی است که در بالا برای شما توضیح دادیم.

سریتا در راستای تولیدات زیاد و باکیفیت خود برای محافظت از مو سرم‌های احیاکننده ابرو سریتا را تولید و روانه بازار کرده است. این سرم با ترکیبات خوبی که دارد در جهت قطع ریزش و محرک برای رویش دوباره ابروها به‌خوبی عمل می‌کند. در داخل این سرم ترکیباتی مانند رزماری، گرچک، بیماتوپراست وجود دارند که در استحکام بخشیدن با تارهای ابرو نقشی اساسی دارند.

سرم احیاکننده ابرو سریتا برای کسانی ‌که به داشتن ابروی پرپشت و ضخیم فکر می‌کنند هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این سرم احیاکننده ابرو را می‌توانید در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی لوازم‌آرایشی و بهداشتی پیداکرده و خریداری کنید. شما می‌توانید آن را در فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی شاواز با بهترین قیمت خریداری کنید.

طرز استفاده این سرم به این شیوه است که باید ابتدا سطح ابرو را تمیز کرده و سپس سرم را در جهت رویش مو ابرو بر آن بمالید. روزی دو بار ترجیحاً صبح و شب باید این کار را انجام دهید. می‌توان این سرم را روی ابروهای تاتو شده، رنگ‌شده و برداشته‌شده نیز استفاده کرد.

سرم مژه سریتا

داشتن مژه‌هایی زیبا به جذابیت و زیبایی چشمان شما می‌افزاید. عوامل مختلفی می‌تواند باعث کم‌پشت شدن یا ریزش مژه‌های شما شود که ممکن است این موضوع یک نگرانی بزرگ را برای شما ایجاد کند. همچنین با افزایش سن رفته‌رفته سلول‌های دیواره چشم شما توانایی ساخت فولیکول‌های ساخت مژه را از دست می‌دهد. در این حالت مژه‌های شما نازک‌تر شده و طراوت اولیه خود را از دست می‌دهد. راه‌حل شما در این حالت استفاده از سرم‌های تقویت‌کننده مژه است.

سرم‌های تقویت‌کننده مژه سریتا از نمونه‌های موجود در بازار است که طرفداران خاص خود رادارند و این کار را به‌خوبی انجام می‌دهند. برای استفاده از این سرم تقویت‌کننده مژه سریتا باید ابتدا طرز استفاده از آن را بدانید. ابتدا دستان خود را شسته و سپس روی مژه‌های خود بکشید تا تمیز شود. سپس با استفاده از یک ‌قلم‌مو محلول را به مژه‌های خود بمالید. البته با توجه به روند درمان باید تعداد بار مصرف آن را تغییر دهید. ابتدا هر شب می‌توانید آن را انجام دهید سپس دو شب در میان و بعد از آن‌هم می‌توانید ۲ هفته یک‌بار از آن استفاده کنید.

برای خرید سرم تقویت کننده مژه سریتا می‌توانید به فروشگاه اینترنتی شاواز مراجعه کرده و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

کد خبر 1601334

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رحیمی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کاشت محصولاتی مانند: گوجه، خیار و بامیه اظهار کرد:  با نزدیک شدن به  زمان برداشت صیفی جات در شهرستان مهران کار مقابله غیر شیمایی با آفات این محصولات نیز  از طریق رها سازی زنبور‌های براکون شروع شده است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی